سئولند

تبلیغات گوگل یا Google Ads  که سابقا Google Adwords نام داشت همان نتایجی هستند که در گوگل با علامت AD نمایش داده می شوند. تبلیغات در گوگل در واقع راهی برای این است که سایت شما شانس این را داشته باشد که در صفحه اوّل گوگل دیده شود و بدین ترتیب، بتواند با کسب بازدید بیشتر، مشتری بیشتری را به سمت شما جذب کند.

امّا تبلیغات در گوگل چگونه کار می کند؟ وقتی که کاربر عبارت خاصی را در گوگل جستجو می کند، موتور جستجو از الگوریتمی استفاده می کند تا تشخیص دهد باید چه تبلیغاتی را در ارتباط با آن عبارت خاص نمایش دهد. این الگوریتم مزایده نام دارد و هر بار که یک کاربر عبارتی را در گوگل سرچ می کند، از این الگوریتم استفاده می شود. امّا نحوه کار و نحوه ایجاد تبلیغات در گوگل موضوع این مقاله ما نیست. ما در این مقاله قصد داریم برای شما شرح دهیم که استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل چه فوایدی دارد و چگونه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از تبلیغات در گوگل

همان طور که گفتیم، تبلیغات گوگل به سایت شما اجازه می دهد که برای بازه زمانی مشخصی در صفحه اوّل گوگل دیده شود. امّا استفاده از این سرویس گوگل چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟ در ادامه، شش مورد از مزایای تبلیغات در گوگل را برای شما شرح خواهیم داد.

1. تبلیغات در گوگل قابل سنجش و اندازه گیری است

در اصول بازاریابی و تبلیغات دنیای امروز، توانایی اندازه گیری دقیق و اینکه بدانید کدام بخش از تلاش های بازاریابی شما کار می کند و کدام بخش ها نه می تواند به شدت مفید و سودمند باشد.

استفاده از یک کمپین تبلیغات کلیکی گوگل به شما این امکان را می دهد که به داده ها و اطلاعات زیادی دسترسی پیدا کنید. یکی از بهترین اطلاعاتی که تبلیغات گوگل در اختیار شما قرار می دهد نرخ تبدیل است.

با استفاده از این معیار می توانید بفهمید که دقیقا چه تعداد از کلیک های شما به مشتری تبدیل شده اند. اگر کار با یک کمپین گوگل ادوردز برای شما مشکل است می توانید این کار را به تیم تاپ سئو بسپارید. با استفاده از تبلیغات در گوگل تاپ سئو می توانید مطمئن باشید که کمپین شما به صورت حرفه ای بسته خواهد شد و تفسیر تمام اطلاعات را در اختیار خواهید داشت.

2. تبلیغات در گوگل با تاپ سئو مقرون به صرفه است

شاید در نگاه اوّل تصور کنید که هزینه سئو از تبلیغات در گوگل کمتر است. امّا حقیقت امر این است که در ادوردز گوگل شما می توانید دقیقا تعیین کنید که قصد دارید چقدر هزینه کنید. به بیانی دیگر، بودجه بندی کاملا دست خودتان است.

از طرفی دیگر، در یک کمپین تبلیغات گوگل تنها زمانی از شما هزینه کسر خواهد شد که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند، این یعنی شما مطمئن خواهید بود که تمام هزینه شما صرف بازدید کاربران از سایت شما خواهد شد. خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو به شما این اطمینان را می دهد که بودجه بندی خود را به بهینه ترین حالت ممکن انجام دهید.

3. رقابت در تبلیغات گوگل منصفانه است

کار گوگل این است که بهترین و مرتبط ترین نتیجه را برای کاربران در سریع ترین زمان ممکن فراهم کند. امّا در تبلیغات گوگل نیاز نیست نگران باشید که رقابت را با شخصی با پول بیشتر ببازید. گوگل زمینه را برای تمام کسب و کارهای کوچک و بزرک یکسان فراهم می کند. اگر کلیدواژه ها، تبلیغات و صفحات فرود شما به شیوه ای صحیح انتخاب و طراحی شده باشند، گوگل تبلیغ شما را فارغ از هزینه ای که بابت آن کرده اید نمایش خواهد داد. با تبلیغات در گوگل تاپ سئو می توانید مطمئن باشید که کلیدواژه ها به بهترین نحو ممکن انتخاب می شوند و تبلیغات شما در بهترین جایگاه نمایش داده خواهند شد.

4. اثر بخشی بسیار سریع با استفاده از تبلیغات در گوگل

استفاده از خدمات سئو به شما این امکان را می دهد که سایت خود را به صفحه اوّل گوگل برسانید، امّا باید بدانید که انجام این کار با سئو می تواند بسته به میزان رقابت بسیار سخت و زمان بر باشد. یکی از فواید غیر قابل انکار تبلیغات در گوگل این است که شما می توانید در عرض 24 ساعت، سایت خود را به صفحه اوّل گوگل بیاورید! قرار گرفتن در صفحه اوّل گوگل می تواند بازدید سایت شما به شدت بالا ببر و هر بازدید یعنی یک مشتری بالقوه!

5. هدف گذاری و ریمارکتینگ آسان با تبلیغات گوگل

هدف گذاری در تبلیغات گوگل بسیار آسان است. شما به راحتی می توانید هر دستگاه، هر لوکیشن و یا هر کاربری را هدف قرار دهید و همین هدف گذاری کمک خواهد کرد که بیشترین بازده از تبلیغات شما حاصل شود.

اگر شما یک فروشگاه کوچک در یک شهر دارید، می توانید هدف تبلیغات را روی همان شهر بگذارید و این ترتیب مطمئن شوید که کلیک ها روی تبلیغات شما در بهینه ترین حالت ممکن خواهند بود.

علاوه بر موارد بالا، با استفاده از تبلیغات در گوگل شما می توانید کاربرانی را هدف قرار دهید که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند. به این کار ریمارکتینگ می گویند که استفاده از آن می تواند روش بسیار مناسبی برای وفادار نگه داشتن مشتریان باشد.

6. کمک به برندینگ کسب و کار با استفاده از تبلیغات در گوگل

این مورد شاید یکی از فواید کمتر شناخته شده تبلیغات گوگل باشد. اگر زسایت شما بازدید خوبی ندارد، در نتیجه می توان گفت که نام و برند شما کمتر در معرض دید است و این یعنی افراد زیادی با برند شما آشنا نیستند.

قرار گرفتن در صفحه اوّل گوگل یعنی شما نام برند خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار می دهید و همین مسئله به برندینگ شما کمک شایانی خواهد کرد.

علاوه بر این، شا می توانید با نام برند خود نیز کمپین تبلیغات در گوگل انجام دهید و به این ترتیب بیشتر شناخته شوید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که با نام رقبای خود ادوردز گوگل انجام دهید، ولی توصیه می شود که این کار را حتما به افراد خبره در زمینه تبلیغات گوگل بسپارید.

خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر مایلید که برای وب سایت و کسب و کار خود تبلیغات گوگل ثبت کنید، پیشنهاد می شود که این کار را حتما به افراد حرفه ای بسپارید. کمپین های ادوردز باید به بهینه ترین حالت ممکن طرح ریزی شوند و بروز اشتباه در این کار می تواند منجر شود که کل هزینه شما برای کلیک های غیر هدفمند هدر رود. اگر مایلید از تبلیغات در گوگل برای کسب و کار خود بهره ببرید، می توانید به تیم تاپ سئو برای این کار اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کار و دریافت جزئیات همین حالا با ما تماس بگیرید.

05138848508

09107254861

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی