سئولند

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

روش ساخت اکانت گوگل ادوردز (Google Adwords)

برخلاف سالها پیش ، امروز هزاران شرکت فرصت ایجاد تبلیغات و ایجاد یک مدیریت تبلیغاتی را دارند که تعداد زیادی از مخاطبان را بدون نیاز به سرمایه گذاری های عظیم مورد نیاز تبلیغات به هر شرکتی صرف نظر از اندازه آن ، ایجاد و مدیریت کنند. خوشبختانه ، هر کارآفرینی ، شخص خود اشتغالی یا SME می تواند بدون نیاز به پرداخت چنین پرداخت هایی به آن دست یابد. چگونه؟ از طریق ابزار عالی تبلیغات کلیکی گوگل.

در این مقاله به صورت مرحله به مرحله خواهیم دید که چگونه می توانید اولین کمپین خود را ایجاد کنید و امکانات اولیه ارائه شده توسط یک حساب Google Adwords ، چه الزاماتی را ضروری کنید و در پایان من نکاتی مهم را در هنگام ایجاد آن برای شما بیان می کنم که باید در نظر داشته باشید. 

قبل از ایجاد حساب Google Adwords خود ...
اولین کاری که باید قبل از ایجاد حساب کاربری Adwords خود انجام دهید این است که خود را به خوبی در نظر بگیرید که چه اهدافی را دارید ، یعنی آنچه را برای ایجاد حساب کاربری خود دارید. به نظر واضح است ، اما باور کنید موارد من شناخته شده است - اما ، هدف از این کمپین چیست ، یا در هنگام ایجاد آن چه اهدافی را تعیین کرده اید؟ -ا من نمی دانم ، من قبض را انجام داده ام و می بینم که آیا بیشتر می فروشم. خطا

قبل از شروع کار ، در مورد آنچه که دقیقاً می خواهید با کمپین Adwords خود به دست آورید فکر کنید: اگر می خواهید بیشتر شناخته شوید زیرا تازه کار را شروع کرده اید ، اگر می خواهید محصول خاصی را به نوع خاصی از محصولات بدهید ، اگر می خواهید از طریق ترافیک ایجاد کنید برخی از دلایل خاص و غیره وقتی درباره آن شفاف شدید ، حساب کاربری خود را ایجاد کنید!

چگونه می توانم از ابتدا حساب Google Adwords را ایجاد کنم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به https://www.google.com/adwords/get-started/ بروید.

این رابط را مشاهده خواهید کرد:

شما باید یک حساب Google ایجاد کرده باشید ، این اولین کاری است که Adwords از شما می خواهد که کاربر ابزار آن باشید ، در صورت نداشتن آن ، به اینجا بروید و آن را ایجاد کنید: https://accounts.google.com/SignUp.

مورد بعدی که می خواهید پیدا کنید رابط کاربری استقبال است ، جایی که برای ثبت حساب Google خود و آدرس وب سایت مورد نظر خود برای ثبت نام نیاز دارید. توصیه می کنم هیچ توصیه و توصیه ای به شما نکنیم ، بنابراین در حذف پیام ها و اسپم های بعدی صرفه جویی می کنید.

پس از مشخص کردن حساب و وب سایت خود ، همچنان ادامه می دهید و در رابط "اولین کار خود" ظاهر می شوید:

اینجاست که باید مشخصات اصلی کمپین Adwords خود را مشخص کنید:

این رابط به 4 بخش تقسیم می شود: بودجه ، مخاطب هدف ، پیشنهاد و آگهی.

بودجه: سرمایه گذاری روزانه شما در کمپین؛ حداقل 0.02 یورو است. در هر صورت ، همیشه می توانید بودجه را اصلاح کنید ، در حقیقت توصیه می شود پس از ایجاد آن ، آن را بر اساس نیازهای کمپین تنظیم کنید و تکامل آن را تحلیل کنید. خواهید دید که تبلیغات در گوگل تاپ سئو مواردی از قبیل "تبلیغات شما با بودجه محدود است" ، "این پیشنهاد زیر صفحه اول" است ، اما برای اکنون می خواهیم خود را محدود به ایجاد کمپین کنیم.

هدف عمومی: این نکته به سه دسته تقسیم می شود:

محل سکونت: افرادی که می خواهید تبلیغات Adwords شما را ببینید ، در چه سرزمینی قرار دارند. شما می توانید به کل جهان (که معمولی نیست) بپردازید ، مخاطبی را مخاطب کنید که فقط در کشوری است که شما کمپین را ایجاد کرده اید ، یا می توانید تنها مکان یا مکانهایی را که می خواهید تبلیغ شما ظاهر شود ، انتخاب کنید. . هنگامی که شما یک کشور یا شهر را می نویسید ، گزینه ای برای گنجاندن آن دارید ، اما آن را نیز حذف کنید. این کار مفید است اگر به عنوان مثال می خواهید کمپین شما به مکانی خاص هدایت نشود.

در گزینه جستجوی پیشرفته می توانید تقسیم شعاعی را با مایل یا کیلومتر انجام دهید ، یعنی اینکه از مکان انتخابی خود چقدر فاصله دارید که می خواهید تبلیغ شما ظاهر شود. همچنین گزینه ای برای ایجاد یک بخش بندی بلوک ایجاد می کند ، که در آن شما می توانید بسته به پستی یا منطقه ای از شهر ، مکان های خاص تری را انتخاب کنید.

شبکه ها: در اینجا شما باید مکان دیجیتالی تبلیغات Adwords خود را انتخاب کنید ، یعنی اگر قرار است در شبکه جستجوی Google ، صفحه اصلی Google و سایتهایی که از موتور جستجوی شما استفاده می کنند ، نمایش داده شود و Network Display که در تمام صفحات وب موجود در Google است.

کلمات کلیدی: در اینجا Adwords از شما می خواهد کلماتی را که می خواهید تبلیغات شما در هنگام نوشتن کاربر در موتور جستجو تایپ کنید ، تایپ کنید. از شما می خواهد بین 15 تا 20 کلمه کلیدی قرار دهید. مهم است که برای یافتن مناسب ترین اهداف برای دستیابی به اهداف کمپین ، یک تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید ، و البته مسابقات کلمات کلیدی متناسب با بودجه و اهداف خود را انتخاب کنید.

بسیار مهم:

در Adwords کلمات کلیدی توافق منفی بسیار مهم هستند ، جدای از اینکه باعث می شود وقتی کاربران آنها را در موتور جستجو می نویسند ، تبلیغ شما ظاهر نشود ، این به معنای صرفه جویی در هزینه ها و کلیک های غیر ضروری است که فقط هزینه هایی مانند کلمات از نوع مشاوره را ایجاد می کند. یا اطلاعاتی مانند [آنچه است] ، [برای چیست] در میان دیگران.

پیشنهاد: در اینجا خواهید خواند: Adwords به طور خودکار پیشنهادات شما را برای شما ایجاد می کند. هیچی مناقصه های خود را همیشه تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که Adwords چشم انداز شغلی را که در اختیارتان قرار می دهد ، ندارد و اهداف خود را نمی داند ، و نه با معیاری که مناسب شما باشد ، اما صورتحساب آن هدایت می شود. علاوه بر این ، Adwords چیزهایی مانند پیش بینی بودجه را با داده های هفته گذشته انجام می دهد ، از جمله موارد دیگری که بهتر نیست نظر دهید مجازات نمی شوند: p

اعلامیه: در اینجا شما می توانید آگهی Adwords را که می خواهید نمایش داده شود ، بنویسید و صفحه فرود (یا صفحه فرود) را که به آن هدایت می شوید ، نشان دهید ، همچنین یک عنوان 25 کاراکتر ، یک URL قابل مشاهده (که URL سبز خواهد بود) را نشان دهید. که در زیر عنوان تبلیغ شما ظاهر می شود) ، و دو خط توصیفی از 35 کاراکتر. در زیر خط توصیفی دوم برخی نکات اساسی برای نوشتن آگهی مانند "شامل فراخوانی برای اقدام ، برجسته کردن آنچه که تجارت شما را منحصر به فرد می کند ، برجسته می شود ، شامل قیمت ها و تبلیغات اختصاصی ، تبلیغ آگهی به صفحه فرود ..." .
این اولین گام ها است ، اما بعداً می توانید همه این گزینه ها را به دلخواه خود تغییر دهید ، تبلیغات ، گروه های تبلیغاتی ، کمپین ها ، کلمات کلیدی و غیره مورد نظر خود را ایجاد کنید.

ما "صرفه جویی و ادامه" می دهیم و به مرحله سوم حرکت می کنیم.

صورتحساب: در اینجا ، اگر آنچه شما می خواهید آزمایش یا تست رابط کاربری ابزار ، برنامه ریز کلمه کلیدی باشد ، یا به سادگی کنجکاو هستید ، می توانید در صورت "دستورالعمل پیکربندی" از این فرایند (و مراحل قبلی) پرش کنید. در غیر این صورت ، ما مراحل بعدی را برای تعیین نحوه پرداخت شما به Google مشاهده خواهیم کرد:

کشور: توجه در اینجا. کشور صورتحساب از معدود مواردی است که Adwords به شما اجازه تغییر نمی دهد ، بنابراین باید از کشوری که برای دریافت پرداخت انتخاب کرده اید بسیار مطمئن باشید.

نرخ Adwords
اطلاعات مالیاتی: اینجاست که باید شماره شناسایی مالیاتی خود را وارد کنید. برای جلوگیری از بروز مشکلات پرداخت ، حتما داده ها را به درستی و به روزرسانی کنید.

نام و آدرس: هم شرکت و هم مال شما.

روش انجام پرداخت. دو نوع وجود دارد:

خودکار: تبلیغات Adwords از ابتدا نشان داده می شود و پرداخت زمانی انجام می شود که شما به یک هزینه تجمعی مشخص شده توسط بودجه ای که انتخاب کرده ایم ، رسیده باشید ، یعنی اگر در هر روز 3 یورو بودجه در روز داریم ، تا زمانی که به 90 برسد € (در یک ماه 30 روز) یا بعد از 30 روز پس از آخرین پرداخت ، به حساب شما پرداخت نمی شود.

دفترچه راهنما: تبلیغات پس از اولین پرداخت نشان داده می شود و هر بار هزینه ای که توسط شما جمع شود هزینه ها پرداخت می شوند. اگر پرداخت نکنید ، تبلیغات Adwords شما نشان داده نمی شوند. اساساً پیش پرداخت چیست.

method روش پرداخت: شما می توانید برداشت حسابهای بانکی یا کارت اعتباری یا بدهی خود را برداشت کنید.

code کد تبلیغاتی: با اولین کمپین خود با ما در Google Adwords ، می توانید یک کوپن تبلیغاتی را که به Google 75 75 یورو بازخرید می کنید.

➨ منطقه زمانی: مهم. این موارد با کشور صدور صورت حساب از معدود مواردی است که بعداً قابل تغییر نیستند. این یک جنبه اساسی برای ایجاد کمپین شماست زیرا دقیقاً باید در محلی که در آن قرار دارید تنظیم شود.

➨ نقد و بررسی: در اینجا به سادگی بررسی کنید و تأیید کنید که همه چیز صحیح است ، تغییرات را ذخیره کنید و اکنون می توانید وارد رابط Google Adwords شوید.

نکات اساسی برای یادآوری هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغات در گوگل

هنگامی که در رابط Google Adwords هستید ، گزینه های بسیاری وجود دارد؛ Adwords ابزاری است که بازی زیادی می کند ، به اندازه کافی مقاله می دهد. با این وجود ، من می خواهم نکاتی را به شما ارائه دهم که هنگام اجرای مبارزات خود به من بسیار کمک کرده اند:

campaign مبارزات انتخاباتی خود را به خوبی ساختار دهید. اگر سه نوع محصول / خدمات مختلف را به فروش می رسانید ، کمپین های مستقلی را ایجاد کنید که هر کدام دسته بندی های خود را در گروه های تبلیغاتی قرار می دهند و کلمات کلیدی هر گروه تبلیغاتی را سفارشی می کنید.

to خوب نیست که از آنجا که آنها با یکدیگر رقابت می کنند ، کلمات کلیدی یکسانی را در گروه های مختلف تبلیغاتی داشته باشید (Google با محدود کننده ترین مسابقه ، تبلیغ را با کلمه کلیدی در اولویت قرار می دهد)

➤ ایجاد اقدامات مختلف برای اقدامات مختلف. یعنی اگر می خواهید یک کمپین فراخوان ایجاد کنید ، آن را جدا از کمپین اصلی خود ایجاد کنید. انواع مختلف کمپین ها به طور مستقل بهتر کار می کنند.

کیفیت کلمات کلیدی مهمتر از کمیت است. من بارها کمپین هایی با کلمات کلیدی زیادی دیده ام ، و کمپین هایی که با کلمات کلیدی بسیار کمی بسیار بیشتر شده اند. آنچه برای Google اهمیت دارد این است که آگهی شما مرتبط است ، به خوبی نوشته شده است ، شما را به یک صفحه فرود یا صفحه فرود می آورد که کاربران دوست دارند ، پیشنهاد شما خوب است ، کلمات کلیدی صحیح است. نه اینکه شما هزاران تبلیغ را با هزاران کلمه کلیدی ایجاد کنید. این وقت تلف شده است

closely با دقت به ستون "ابعاد" نگاه کنید. ببینید چه زمانی تبلیغات شما کلیک یا تبدیل شده اند. در بسیاری از مواقع الگوهای خاصی از رفتار در کاربران وجود دارد که نشان می دهد اکثر موارد در برخی از ساعات روز کلیک می کنند ، این امر سرنخ هایی برای برنامه ریزی تبلیغات شما به شما می دهد و فقط در ساعت های خاصی از روز ظاهر می شوند.

➤ هرگز بخش "گزارش ها" را از دست ندهید. در آن می توانید موارد بسیاری را بدانید که به شما در تغییر کارزار و تطبیق آن با نیازهای بازار کمک خواهد کرد ، مانند دیدن از چه دستگاههایی تبدیل های شما صورت گرفته است. بارها می فهمید که شما کمپین را برای سایر دستگاه ها (تلفن های همراه ، رایانه های لوحی) تطبیق نداده اید و جالب اینکه یکی از این دستگاه هایی است که بیشترین درصد تبدیل از آنجا حاصل می شود.

b پیشنهادات خود را با متوسط ​​CPC تنظیم کنید تا هزینه ها به حداقل برسد. اگر پیشنهاد شما 3 یورو است و میانگین کلمه کلیدی CPC شما 0.25 است ، آن را کاهش دهید و امکان کلیک بیشتر را خواهید داشت و کمپین شما با بودجه محدود نمی شود.

➤ از برنامه ریز کلمات کلیدی Google Adwords استفاده کنید ، در اینجا یک راهنمای اساسی وجود دارد که می توانید اولین قدم های خود را در این ابزار عالی بردارید.

امیدوارم مقاله را دوست داشته باشید ، اگر چنین است ، آن را به اشتراک بگذارید!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی