سئولند

درک قصد جستجوهای انجام شده توسط افراد از طریق کلمات کلیدی ، یکی از مهمترین جنبه های کمپین های تبلیغات کلیکی گوگل است ، زیرا این امر شکست یا موفقیت آن را تعیین می کند.

هنگامی که من از قصد صحبت می کنم منظورم این است که بدانم انتظار یا وضعیت فعلی کاربران در زمانی که پرس و جو را در گوگل انجام می دهند ، بدانم که آیا آنها فقط به دنبال اطلاعات هستند یا برعکس آنها برای خرید آماده هستند.

انتخاب کلمه کلیدی برای تبلیغات در گوگل

بسیار وسوسه انگیز است به خصوص در افرادی که تاکنون اولین کمپین های خود را در ادوردز گوگل راه اندازی کرده اند به دنبال کلماتی می روند که به نظر محبوب هستند و جستجوهای زیادی دارند.

فرض کنید شما در حال کار برای سایتی هستید که دوچرخه بفروشد و هنگام استفاده از ابزار کلمه کلیدی تبلیغات در گوگل متوجه می شوید که به طور متوسط ماهانه 240،000 جستجو برای این کلمه وجود دارد بنابراین در اینجا فرصتی عالی برای دستیابی به افراد زیادی است که شاید آنها می خواهند یک دوچرخه بخرند.

با این حال ، این یک کلمه بسیار عمومی است ، ممکن است فرد به دنبال تصاویر دوچرخه ، دوچرخه قدیمی ، تاریخچه دوچرخه و غیره باشد.

با چنین کلمه عمومی علاوه بر بازدیدهای زیاد ، مطمئناً شما هم خیلی سریع بودجه را به دست می آورید و آن بازدید کننده هایی که روی تبلیغات کلیک می کنند در نهایت از فروشگاه دوچرخه شما خارج می شوند زیرا این چیزی نبود که آنها به دنبال آن بودند.

شرایط بسیار متفاوت اگر به شرایط خاص تری مراجعه کرده و به فروشگاه فروشگاه ، دوچرخه کوهستان ، دوچرخه تاشو یا بهتر بگویید حتی اگر از کلماتی مانند فروشگاه دوچرخه استفاده می کنید ، دوچرخه بخرید ، با دومی مطمئن باشید که مزایای بیشتری را برای بودجه خود به دست خواهید آورد. بازاریابی

کلمات کلیدی را برای تبلیغات گوگل با یک هدف تجاری قوی انتخاب کنید

بنابراین بسیار مهم است که بدانیم قصد کاربران برای انجام جستجو چیست زیرا نوع مطالب برای کسانی که به دنبال اطلاعات هستند و دیگری برای کسانی که از قبل آماده انجام تبدیل هستند متفاوت است.

در حالی که برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات هستند ، خوب است که در سایتهای محتوا مانند اینفوگرافیک ، مقالات ، اخبار و فیلم ها قرار بگیرند. برای کسانی که در حال حاضر مایل به خرید ، فرود و مطالب خاص هستند که به پیشنهادات اشاره می کنند و کار با بهینه سازی را با هدف خرید مشتریان نهایی انجام می دهند.

هنگامی که کلمات کلیدی را انتخاب می کنید باید در نظر داشته باشید که همه افراد قصد یکسانی ندارند یا در مرحله مختلف خرید قرار دارند ، کاربرانی هستند که در مرحله اکتشاف قرار دارند و به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد و ویژگی های محصول یا خدمات هستند. ، سایر کاربران قبلاً این مرحله اکتشافی را پشت سر گذاشته اند و تبدیل شدن به مشتری برای بازدید کننده آسانتر است.

نتیجه گیری

اگر بودجه ما تا حدودی محدود باشد ، ایده آل این است که روی کلماتی تمرکز کنیم که بیشترین گزینه برای بستن فروش دارند ، مانند کلمات کلیدی قصد تجاری و خرید.

اما اگر بودجه بالاتری داشته باشیم می توانیم به کلمه اطلاعات نوع شرط بندی کنیم. کلارو با یک استراتژی کاملاً مشخص و مناسب برای جذب کاربرانی که در مراحل اولیه قیف تبدیل هستند قرار دارد.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی کافی است فقط چند اصطلاح را در نظر بگیرید و انواع مختلف تطابق را در نظر بگیرید ، شناختن بازار ، محصول و چه کلمات برای هر مرحله از فرآیند خرید بسیار حیاتی است ، زیرا این امر در این روش ما شروع به تعیین کلمات کلیدی می کنیم که برای استراتژی های محتوا ، سئو ، موقعیت یابی وب SEM و در تبلیغات برای به دست آوردن CTR مناسب استفاده می کنیم. شما می توانید برای انتخاب کلمات کلیدی خود از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو بهره ببرید تا کمپین شما به بهینه ترین حالت ممکن پیاده سازی شوند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی