سئولند

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

افزودن برنامه های افزودنی یکی از راه های افزایش اثربخشی تبلیغات جستجوی Google شما است. با کمک برنامه های افزودنی می توانید اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات خود بگویید ، توجه مشتریان بالقوه را جلب کرده و CTR تبلیغات را افزایش دهید. در مقاله ، ما توصیف خواهیم کرد که کدام برنامه افزودنی را می توان به یک تبلیغات تبلیغاتی در رابط AdWords جدید اضافه کرد ، نحوه پر کردن آنها را برای جذاب تر کردن تبلیغات برای کاربران توضیح می دهیم. اگر هنوز تبلیغات جستجو را در رابط کاربری جدید تنظیم نکرده اید ، ما یک راهنمای مفصل در مورد این موضوع داریم.

چگونه پسوندها راندمان تبلیغات تبلیغات را افزایش می دهند
وظیفه اصلی برنامه های افزودنی ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغ کننده و پیشنهاد وی به کاربر است. خود تبلیغ کننده نیز از این مزایا استفاده می کند: تبلیغات وی حجیم تر ، پر و جذاب تر به نظر می رسد. نه تنها آنها بیشتر روی این آگهی کلیک می کنند ، بلکه اگر اطلاعات مخاطب را اضافه کنید ، تعداد سرب ها نیز افزایش می یابد. اگر پیوندهای سریع اضافه کنید ، تعداد بازدیدهای بخشهای دیگر سایت افزایش می یابد و این می تواند بر فروش تأثیر بگذارد.

AdWords اگر به نظر خود آنها را برای بهبود عملکرد یک تبلیغ بطور خودکار برخی برنامه های افزودنی ایجاد می کند. اما فقط به سیستم Google تکیه کنید که ارزش آن را ندارد. بهتر است پس از شروع یک تبلیغات تبلیغاتی ، پسوندها را پیکربندی کنید.

افزونه ها را اضافه و پیکربندی کنید
می توانید پسوند ها را در سطح حساب ، کمپین یا گروه تبلیغ اضافه کنید. برای شروع کار با پسوندها ، در نوار کناری سمت چپ ، "تب و تبلیغات" را انتخاب کنید.

در بالا بر روی "Extensions" کلیک کنید و سپس روی علامت plus کلیک کنید تا یک مورد جدید ایجاد شود.

AdWords لیست زیر از پسوندها را به شما ارائه می دهد:

پیوند سایت
شفاف سازی
توضیحات ساختاری؛
شماره تلفن؛
پیام
آدرس
آدرس های وابسته
قیمت
پیوندها به برنامه ها
تبلیغات
مطابق با اهداف کمپین تبلیغاتی خود ، حتما برنامه های افزودنی زیر را به تبلیغات خود اضافه کنید:

جذب مشتری به دفتر یا فروشگاه: آدرس ها ، آدرس های شریک ، توضیحات.
دریافت تماس یا پیام کوتاه: شماره تلفن ، پیام.
فروش را در سایت افزایش دهید: قیمت ها ، لینک های سایت ، تبلیغات ، به روز رسانی ها ، توضیحات ساخت یافته.
تبلیغات برنامه ها: پیوندها به برنامه ها.
برای هر پسوند یک مورد "تنظیمات پیشرفته" وجود دارد. در صورت لزوم ، آنها تاریخ شروع و پایان برنامه های افزودنی ، برنامه را نشان می دهند ، همچنین در صورت بهینه سازی برنامه افزودنی برای ابزارهای مختلف ، می توانید گزینه "دستگاه های تلفن همراه" را نیز فعال کنید.

همچنین ، در هر برنامه افزودنی ، شما باید سطح (حساب ، گروه تبلیغ ، کمپین) را مشخص کنید. برای همه پسوندهای قابل کلیک ، می توانید برچسب های UTM را در بخش پارامترهای URL تنظیم کنید.

اکنون به طور مفصل بررسی خواهیم کرد که چه فیلدهایی باید برای پر کردن هر پسوند و چه اطلاعاتی برای نشان دادن نیاز دارند.

صفحات سایت
با کمک آنها ، می توانید در پیوندهای تبلیغاتی به بخشهایی از سایت خود که برای مشتریان بالقوه مفید است ، مشخص کنید. آنچه می توان به لینک های سایت اضافه کرد:

محصولات و پیشنهادات مرتبط؛
تخفیف ، تبلیغات ، پیشنهادات ویژه؛
مخاطبین
بازخورد
بررسی محصولات
توصیه می شود از قسمت های ذکر شده در لینک های سریع از صفحه اصلی سایت قابل دسترسی باشید. از روی دسک تاپ ، کاربران 2-6 پیوند را مشاهده می کنند ، روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه می تواند تا هشت در قالب چرخ فلک وجود داشته باشد.

برای افزودن پیوندهای سایت مورد نیاز:

یک سطح را انتخاب کنید.
یک متن لینک بنویسید این باید کوتاه و دقیق باشد تا کاربر بتواند با کلیک روی پیوند ، متوجه شود که از کجا بدست می آورد و چه اطلاعاتی را دریافت می کند: اندازه تخفیف ، نام بخش سایت ، محصول مرتبط ، خدمات ، پیشنهاد ، تبلیغات. افزودن اطلاعات به اضافه کردن توضیحات کمک می کند. همچنین می توانید یک تماس به اقدام اضافه کنید: "سهام را انتخاب کنید."
URL نهایی را اضافه کنید. این آدرس صفحه فرود را که پیوند به آن منجر شود ، نشان می دهد.


شفاف سازی
یک عنصر غیر قابل کلیک شامل اطلاعات اضافی در مورد شرکت یا محصول شما. به عنوان مثال ، تحویل رایگان ، نصب ، کار شبانه روزی ، ویزیت ویژه ، گزینه های گارانتی و گزینه های برگشت. سعی کنید در اطلاعات شفاف سازی که شما را از رقبا متمایز می کند ، مشخص کنید. برای یافتن مزایای رقابتی شما ، تبلیغات مربوط به محصولات یا خدمات مشابه را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به شفاف سازی اضافه کنید.

توضیحات ساختاری
با کمک این پسوند می توانید توجه مشتری را به ویژگی ها و مجموعه های کالاها و خدمات خود جلب کنید ، آنها را به صورت گروهی ترکیب کرده و به کاربر نشان دهید. AdWords گزینه های زیر را برای عناوین توضیحات ساخت یافته ارائه می دهد:

مارک ها
ربع
دوره ها
مکانها
مدل ها
برنامه های آموزشی؛
هتل های پیشنهادی
سبک ها
پوشش بیمه؛
انواع؛
راحتی؛
خدمات
در دسک تاپ ، کاربران می توانند همزمان دو عنوان را مشاهده کنند ؛ در تلفن های همراه ، فقط یک عنوان نمایش داده می شود.

برای اضافه کردن توضیحی ساختار یافته ، سطح و زبان را تعیین می کنیم ، سپس نوع عنوان را از آن دسته از AdWords ارائه می دهیم و مقادیر را مشخص می کنیم.

شماره تلفن
برنامه افزودنی به شما امکان ارتباط با مشتری را می دهد

  • مروا اصفهانی

در مقاله قبلی ، ما در مورد چگونگی نوشتن آگهی فروش که حداکثر تعداد کاربران هدفمند را به سایت آورده است ، صحبت کردیم. تبلیغ شما فروشنده است. در مقاله قبلی ، کت و شلوار زیبا و کیف چرمی تمساح (فروش متن تبلیغ) را به فروشنده دادیم. اما فروشنده هنگام سوار شدن به یک تاچ تنظیم خوب ، بهترین تصور را می کند. این (tachila) - پسوندهای تبلیغاتی. محبوب ترین برنامه های افزودنی را که بیشتر در بازاریابی گسترده موتورهای جستجو استفاده می شود ، در نظر بگیرید.

پیوندهای اضافی آنها اجازه می دهند به همراه پیشنهاد اصلی شما به کاربر پیشنهاد دهند تا از صفحات اضافی سایت بازدید کند که ممکن است جالب باشد (اگر مثلاً شما دوچرخه می فروشید ، می توانید پیوندهای اضافی برای بازدید از بخش ها ارائه دهید: شرایط تحویل ، نمونه هایی از دوچرخه ، بهترین دوچرخه ، مخاطب) یا مربوط به اصلی. پیشنهاد شرح داده شده در متن آگهی.


یک نکته دیگر در مورد کار با سایتهای اینترنتی وجود دارد. اگر در حال تبلیغ یک مارک هستید ، در پیوندهای اضافی می توانید این یا آن مدل از کالاهای این مارک را به طور همزمان خریداری کنید.

آدرس ها اگر از AdWords برای جذب مشتری به سمت مشاغل محلی یا فروش چیزی در یک شهر خاص (یا حتی یک منطقه از یک شهر) استفاده می کنید ، حتماً حساب خود را به حساب Google for Business خود پیوند دهید. آدرس تبلیغ شما به شرح زیر خواهد بود:


شماره تلفن شاید مشتری بطور کلی برای اولین بار در زندگی خود رایانه را ببیند و عادت داشت با تلفن صحبت کند. او تبلیغ شما را می بیند و می خواهد تماس بگیرد. این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد مشتری خود را بدون هزینه کردن سکه روی آن دریافت کنید. به نظر می رسد:


اصلاحات آیا شما مزایای فوق العاده جالب یا دیگری دارید که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید و می خواهید مردم همیشه آنها را ببینند؟ تبلیغ خود را اصلاح کنید!
 

چنین ترفندهای ساده (یا حیله ای؟) به شما امکان می دهد:

علاوه بر آنچه که ممکن است مورد علاقه او باشد ، به کاربر پیشنهاد دهید.

محصولی را که می خواهید بفروشید یا که می خواهید بفروشید ارائه دهید (باقیمانده ، موارد جدید ، پرفروش ترین)؛

مزایای خود را نشان دهید؛

به کاربر بگویید که چگونه شما را پیدا کند (با ما تماس بگیرید یا به اداره بروید).

اندازه تبلیغات خود را در پس زمینه رقبا افزایش دهید.

امکانات AdWords واقعاً بسیار زیاد است. از آنها حداکثر استفاده کرده و مشتری و فروش بیشتری را نیز کسب کنید

  • مروا اصفهانی

برنامه های افزودنی تبلیغ AdWords می تواند عملکرد تبلیغ شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از دیدگاه گوگل ، برنامه های افزودنی به شما امکان می دهد تا با ارائه اطلاعات مربوطه ، کاربر را به طور کامل اطلاع دهید. برنامه های افزودنی همچنین بصری واحد تبلیغ را افزایش داده و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند ، که اگر رقبای شما به برنامه های افزودنی که نیاز به شخصی سازی ندارند متوسل نشوند ، می تواند به ویژه مؤثر باشد.


موارد زیر را یادداشت خواهیم کرد - کلیه برنامه های افزودنی در AdWords به دو نوع خودکار و سفارشی تقسیم می شوند.


هنگام نمایش تبلیغات متنی ، AdWords ، براساس محاسبات خاص خود ، تصمیم می گیرد که در هر موقعیت خاص ، چه نوع افزونه هایی را باید به تبلیغ اضافه کنید. این ویژگی مشخصات پرس و جو جستجو ، دستگاه مورد استفاده کاربر و همچنین عوامل دیگری را که پیش بینی عملکرد تبلیغات به آنها بستگی دارد ، در نظر می گیرد.


با افزودن برنامه های افزودنی خودکار به آگهی ، AdWords تصمیم می گیرد که چه اطلاعاتی را در آنها قرار دهد.


برنامه های افزودنی خودکار اصلی عبارتند از:


امتیاز فروشنده به نظر می رسد یک بلوک با ستاره ها و رتبه تبلیغ کننده در مقیاس پنج امتیاز است. این نمایش داده می شود به شرطی که تبلیغ کننده قبلاً حداقل 150 رتبه از مصرف کنندگان مختلف داشته باشد. برنامه افزودنی را می توان در تنظیمات AdWords غیرفعال کرد.

2.jpg

اطلاعات مربوط به بازدیدهای قبلی این بلوک به کاربر اطلاع می دهد که وی از این سایت بازدید کرده است - تعداد بازدیدها و تاریخ آخرین بازدید مشخص شده است.

3.jpg


انواع پسوند سفارشی

Google توصیه می کند از همه نوع برنامه های افزودنی در کمپین خود استفاده کنید که می تواند به شما در بهبود نرخ کلیک شما کمک کند. انواع اصلی برنامه های افزودنی سفارشی را در نظر بگیرید.


1. پیوندهای اضافی


تبلیغ کننده این فرصت را دارد که علاوه بر اصلی ، لینک های مختلفی به آگهی اضافه کند. علاوه بر این که این پسوند تبلیغ را بیشتر می کند ، به شما امکان می دهد بلافاصله کاربر را به بخشی از سایت مورد نظر خود هدایت کنید. در همان زمان ، سیستمی که پیوندها را به سیستم اضافه کرده اید ، اولا ، به اختیار خود و دوم ، به ترتیب تصادفی. به همین دلیل است که پیام اصلی در هر صورت باید در متن اصلی تبلیغ باشد.
علاوه بر بخش های خاصی از سایت ، می توانید در "لینک های اضافی" به حساب های خود در رسانه های اجتماعی اضافه کنید.

4.jpg

2. تصریح


متنی غیرقابل کلیک که با آن می توانید ضمن افزایش حجم تبلیغ ، در مورد مزایا و پیشنهادات منحصر به فرد خدمات / مارک خود به کاربر اطلاع دهید. به عنوان یک قاعده ، این پسوند باید حداکثر مورد استفاده قرار گیرد - تعداد زیادی از پالایشگاه ها فقط از تبلیغات CTR سود می برند.


5.jpg


3. توضیحات ساختاری


علیرغم این واقعیت که این نوع پسوند شبیه به "شفاف سازی" است ، آنها مزایای منحصر به فرد تعمیم یافته ، بلکه خدمات خاص ، مکان ها ، مارک ها و ویژگی های یک محصول یا خدمات را توصیف نمی کنند. برای توصیف ساختار یافته ، Google 13 عنوان در دسترس ارائه می دهد. توضیحات اضافه شده باید مربوط به عناوین انتخاب شده باشد - برای مثال ، اگر متن "مسکو" را به عنوان "برندها" اضافه کنید ، توضیحات رد می شود.

6.jpg


4. قیمت ها


برنامه "قیمت" به شما امکان می دهد تا به عنوان بخشی از یک آگهی ، محصولات یا خدمات مجموعه خود را به همراه قیمت ، به کاربر نشان دهید. کاربر علاقمند به پیشنهاد می تواند با یک کلیک به کارت محصول ارسال شده روی منبع مراجعه کند. این برنامه افزودنی ، اعلان را حتی بیشتر قابل توجه می کند ، زیرا بلوک قیمت در همه دستگاه ها به کاربر نشان داده می شود. همزمان با تلفن هوشمند ، چنین اعلانی بخش اعظمی از صفحه را اشغال می کند.


7.jpg

8.jpg


5- پیوندهای برنامه


برنامه افزودنی برای آن دسته از شرکت هایی که استراتژی آنها درگیر کردن مصرف کننده در تعامل از طریق یک برنامه تلفن همراه است مفید است. یک آگهی با چنین پسوند کانال را برای انتخاب کانال ارتباطی به کاربر می دهد - او هم می تواند پیوند مربوط به منبع شما را دنبال کند یا بر روی بلوک کلیک کند و به صفحه برنامه در AppStore یا Google Play بروید.


9.jpg

6. آدرس ها


یک برنامه کاربردی مفید ، به لطف آن کاربر می تواند برنامه شرکت شما و آدرس دقیق (قابل کلیک) را از آگاهی از آن آگاه کند ، با کلیک بر روی آن کاربر را با استفاده از یک مسیر داخلی به نقشه ها و به سمت محل فروش / دفتر راهنمایی می کند.
برای استفاده از برنامه افزودنی ، باید اطلاعات شرکت خود را در Google My Business ارسال کنید ، دفتر خود را در Google Maps علامت گذاری کنید و این اطلاعات را به حساب AdWords خود پیوند دهید.


10.jpg


7. پیام


برنامه "پیام ها" کانال ارتباطی دیگری را برای آن دسته از مصرف کنندگان که ترجیح می دهند از طریق پیام کوتاه با شرکت ارتباط برقرار کنند ، باز می کند. بر این اساس ، برنامه افزودنی فقط برای تبلیغات موبایل کار می کند و یک نماد است ، با کلیک بر روی آن کاربر یک تبریک مشاهده می کند و قادر به شروع مکاتبات خواهد بود.
با استفاده از "پیام ها" عددی را نشان می دهد که نماینده شرکت شما می تواند پیامکی را با کاربران مبادله کند.

11.jpg

8. شماره تلفن


برنامه افزودنی نه تنها شماره تلفن کاربر شرکت را به عنوان بخشی از اعلان نشان می دهد

  • مروا اصفهانی

جذب ترافیک هدفمند طبیعی دشوار است. و جذب ترافیک هدفمند برای درخواستهای رقابتی تجاری ، برای بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط به یک کار غیرممکن تبدیل شده است. اگر پنج نفر در کارگاه خود دارید ، از بارهای آنلاین آنلاین که راهنماهای جامع و نظرات مصرف کننده را منتشر می کنند را امتحان کنید. و در اینجا بد شانس است: کارکنان ستون های فرمان را کاملاً ترمیم می کنند و سیستم تعلیق را تنظیم می کنند ، اما وقت خود را برای نوشتن مقاله در این باره ندارید.

از این وضعیت راه های مختلفی وجود دارد. یکی از آنها جذب ترافیک هدفمند با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز است. این راهنما نحوه کار با Google AdWords را به شما نشان می دهد: بزرگترین سرویس تبلیغاتی موتور جستجو در جهان.

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

27 ژوئن 2018 گوگل از تغییر نام AdWords در Google Ads خبر داد. Google همچنین کمپین های هوشمند (کمپین های هوشمند) را معرفی خواهد کرد ، که به گزینه پیش فرض تنظیم تبلیغات تبدیل می شود. تبلیغ کننده می تواند نتیجه مطلوب تبلیغات را انتخاب کند: تماس تلفنی ، بازدید از فروشگاه آفلاین یا سفارشات آنلاین. و تبلیغات گوگل با استفاده از هوش مصنوعی ، دستیابی به نتایج با بهترین قیمت را تضمین می کند.

این نوآوری ها فقط اعلام شده است ، بنابراین نمی توان آنها را آزمایش کرد. گوگل قول می دهد از 10 ژوئیه به طور رسمی از انواع جدید مبارزات انتخاباتی رونمایی کند.

نکاتی جالب در مورد تبلیغات کلیکی گوگل

سیستم تبلیغات کلیکی گوگل متعلق به بزرگترین موتور جستجوی جهان است. گوگل به طور فعال برای رهبری در بازار جستجوی مأموریت می جنگد و از اکتبر سال 2017 تقریباً نیمی از جستجوهای کاربران را ارائه می دهد. مشتریان ادوردز گوگل با تنظیمات پیشرفته برای هدف گذاری ، بودجه ریزی ، راه های نمایش تبلیغات و سایر پارامترهای تبلیغات تبلیغاتی ، به یک بستر کاربردی و فناوری دسترسی دارند.

تبلیغ کنندگان به دلیل ویژگی های زیر باید به تبلیغات در گوگل توجه کنند:

  • مدیریت آسان کمپین. به لطف یک رابط کاربری راحت و شهودی ، شما نیازی به دانش خاصی ندارید تا با سیستم تبلیغاتی متنی گوگل کار کنید.
  • امکان جذب سریع اولین بازدید کنندگان هدفمند به سایت. تنظیم اولین تبلیغات تبلیغاتی شما معمولاً بیشتر از یک ساعت طول نمی کشد.
  • تنظیمات بودجه انعطاف پذیر. تبلیغ کنندگان این امکان را دارند که بسته به نتایج کارزار ، بودجه روزانه و تنظیم آن را تنظیم کنند.
  • تأثیر کیفیت تبلیغات روی موارد خط و هزینه برای هر کلیک. به دلیل کلیک بالا ، پیامهای تبلیغاتی شما می توانند در موقعیتهای سودآورتری نسبت به تبلیغات رقبا با CPC بالاتر نمایش داده شوند.
  • امکان انتخاب سایتهایی که تبلیغات نمایش داده می شود. می توانید سایت های مناسب را انتخاب کنید که جزئی از شبکه نمایش Google هستند.
  • هزینه کمتر برای هر کلیک در مقایسه با Yandex.Direct. رقابت در سیستم تبلیغات متنی Yandex در Runet بیشتر است ، بنابراین جلب ترافیک در آن گران تر است. لطفا توجه داشته باشید که این الگوی در کلیه سوله های تجاری کار نمی کند.

چه زمانی از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

تبلیغات متن می تواند در هر مرحله از توسعه پروژه مفید باشد. این کمک می کند تا به سرعت بازدید کنندگان هدفمند به یک سایت تازه ایجاد شده ، توجه مخاطبان را به یک محصول خاص ، تبلیغ یا محتوا جلب کنید. شما می توانید از تبلیغات در گوگل به عنوان بخشی از بازاریابی جامع آنلاین استفاده کنید. همچنین ، تبلیغات متنی می تواند به عنوان تنها راه جذب مشتری جدید در اینترنت عمل کند.

نحوه ایجاد یک حساب تبلیغات گوگل ادز و تنظیم اولین کمپین شما

به وب سایت Google AdWords بروید و وارد سیستم شوید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، برای یک حساب Google ثبت نام کنید. آدرس ایمیل و سایت خود را وارد کنید موافقت کنید که پیشرفت های عملکرد کمپین را بپذیرید. روی دکمه ادامه کلیک کنید

در مرحله بعد ، سیستم ایجاد اولین کمپین را ارائه می دهد. هزینه تخمینی روزانه خود را برای تبلیغات متنی تعیین کنید. مکان مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید. برای تغییر مقدار پیش فرض پیشنهادی سیستم ، کادر انتخاب را به گزینه "من خودم آن را انتخاب خواهم کرد" تغییر دهید و از جستجو استفاده کنید ".

در قسمت "Networks" ، کادر کنار گزینه "Display Network" را پاک کنید. مبتدیان بهتر است که کمپین ها را در جستجو و شبکه به اشتراک بگذارند. این یک جزم نیست بلکه یک توصیه عملی است. پس از تنظیم چندین کمپین برای شبکه های جستجو و نمایش ، می توانید اثربخشی کمپین ترکیبی را آزمایش کنید. اما ضمن آشنایی با سیستم ، کار با جستجو و GDN به طور جداگانه راحت تر است.

کلیدهای پیشنهادی سیستم را براساس نتایج آنالیز سایت بررسی کنید. غیر ضروری را حذف کنید ، موارد مناسب را اضافه کنید.

در بخش "شرط بندی" می توانید اصل مناقصه را تغییر دهید. به طور پیش فرض ، تبلیغات گوگل از استراتژی خودکار "حداکثر کلیک" استفاده می کند. این الگوریتم سعی دارد تا در بودجه مشخص شده هرچه بیشتر کلیک به سایت برسد. این استراتژی برای تبلیغ کنندگان مشتاق مناسب است.

متن تبلیغ خود را بنویسید. این شامل دو عنوان و شرح است. لطفاً توجه داشته باشید که عناوین ممکن است در یک یا دو خط در جستجوی ظاهر شوند. عناوین حداکثر 30 کاراکتر دارند ، طول توضیحات 80 کاراکتر است.

دستورالعمل های زیر به شما در نوشتن یک تبلیغ موثر کمک می کند:

  • عبارت کلمه کلیدی را در عنوان وارد کنید. این یک پاسخ بصری را فراهم می کند و CTR تبلیغ را افزایش می دهد.
  • در ابتدای توضیحات از یک کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • یک تماس برای اقدام را در تبلیغ خود وارد کنید. به کاربر بگویید که چه کاری باید انجام دهد. لیستی از الگوهای CTA ممکن است مفید باشد.
  • در تبلیغ خود از مزیت پیشنهاد خود تأکید کنید: تخفیف ، فرصتی برای دریافت چیزی به صورت رایگان ، ویژگی های محصول و غیره.
  • هر کلمه را در توضیحات بجز بخش های خدمات گفتار ، با حروف بزرگ بنویسید. این باعث افزایش کلیک در تبلیغات می شود.
  • تغییرات خود را ذخیره کنید و تنظیم خود را ادامه دهید.

شما اولین کمپین را ایجاد کرده اید. برداشتها پس از واریز وجوه به حساب شروع می شود. اکنون با انواع مختلف کمپین ها کار کنید و با تنظیمات سروکار داشته باشید. اما قبل از شروع ، به برنامه ریزی توجه کنید.

یک برنامه تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید. آن را به هر شکلی قفل کنید. خروجی باید سندی باشد که ساختار حساب را تعریف می کند.

کمپین های موجود در طرح نقش واحد ساختاری اساسی را ایفا می کنند. گروه های تبلیغاتی عناصر ساختاری سطح دوم هستند. این را می توان با یک مثال نشان داد.

تصور کنید که لوازم جانبی را بفروشید و لوازم آرایشی را اصلاح کنید. برای تیغ های کلاسیک ، سیستم های جدید تیغ ، تیغ های برقی ، تیغه ها ، مواد آرایشی کمپین های جداگانه ایجاد کنید.

در کمپین تراشیدن برقی ، گروه های تبلیغاتی را اضافه کنید. آنها را با توجه به خصوصیات مهم ، به عنوان مثال ، بر اساس نوع دستگاه یا توسط سازنده ، گروه بندی کنید. به عنوان مثال ، گروه Rotary و Mesh Shavers را اضافه کنید. کمپین "آرایشی و بهداشتی" ممکن است شامل گروههای "کرمهای اصلاح" و "لوسیونهای ضد آفتاب" باشد.

کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را نامگذاری کنید تا بتوانید محتوای آنها را تعریف کنید.

 

  • مروا اصفهانی

آیا در مغازه خود افراد بیشتری می خواهید؟ این پست توسط جی ادز را به عنوان یک راهنمای تبلیغاتی ساده برای محبوب ترین پلتفرم مسیریابی جهان بخوانید.

متأسفانه Google Maps برای شرکتهای ایرانی قابل تبلیغ نیست. امیدواریم که این مقاله برای شرکت های ایرانی فعال در خارج از کشور مفید باشد.

افزایش حضور فیزیکی مشتریان در تجارت می تواند یک کابوس باشد ، به خصوص اکنون که مشتریان به طور فزاینده کالای مورد نظر خود را در خانه ارسال می کنند.

اما امید وجود دارد زیرا بیشتر مردم مایل به نشستن در خانه و خرید آنلاین نیستند. آنها ترجیح می دهند به صورت حضوری به فروشگاه بروند و قبل از خرید آنلاین آن را مشاهده و لمس کنند.

برای آوردن این افراد به مشاغل شما ، باید به موقع آنها را نشان دهید. یک روش مؤثر برای انجام این کار با تبلیغات Google Map است.

همه ساله مردم در سراسر جهان از Google Maps برای جستجو و پیمایش بیش از 1.5 میلیارد مقصد از جمله مشاغل اطراف استفاده می کنند. یک بررسی جدید نشان داده است که Google Maps شش برابر محبوب تر از سایر برنامه های مسیریابی است.

در حقیقت ، این برنامه مسیریابی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

این یک فرصت عالی برای فروشگاه های خرده فروشی و مشاغل محلی است تا بتوانند روی این پلتفرم سرمایه گذاری کنند ، به خصوص که تبلیغات در Google Maps نسبتاً جدید و کم رقابتی است.

تبلیغات Google Map چگونه کار می کند؟
ممکن است قبلاً با تبلیغات جستجوی محلی در Google Map آشنا باشید.

وقتی این برنامه را جستجو می کنید ، لیستی از نتایج ، معمولاً دو تبلیغ اول در آن دسته ، با برچسب تبلیغ بنفش در کنار آن مشاهده خواهید کرد.

کاربران می توانند برای اطلاعات بیشتر این تبلیغات را مشاهده کنند. این جزئیات شامل عکس ها ، نظرات ، شماره تماس ها ، آدرس ها و موارد دیگر می باشد.

تبلیغات موتور جستجوگر محلی در Google Map دقیقاً مانند سایر تبلیغات پرداخت شده در Google کار می کند. این بدان معنی است که اگر کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند ، هزینه کمتری به شما تعلق می گیرد.

با این حال ، به تازگی ، گوگل تغییرات زیادی در قالب تبلیغات نشان داده شده در نقشه ایجاد کرده است.

طبق گفته های گوگل ، این تغییرات برای نمایان تر شدن مشاغل محلی و جذب مشتری بیشتر انجام شده است.

در یک اجلاس اخیر عملکرد Google ، این شرکت ویژگی های تبلیغاتی جدید را بر روی نقشه برجسته کرد.

ویژگی های تبلیغاتی جدید در Google Map
پین های تبلیغاتی
مکانهای تبلیغ شده Google اکنون به عنوان پین تبلیغاتی نمایش داده می شوند. این پین ها یا پین های بنفش هستند که با استفاده از دیگر پین های قرمز متداول قابل تشخیص هستند.

پین های تبلیغاتی مانند این است:

پین های تبلیغاتی در نقشه گوگل

علاوه بر این پین های تبلیغاتی ، آرم شرکت نمایش داده می شود که به تمایز و توجه کمک می کند.

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن روی این قلم ها ضربه بزنند.

شرایط ویژه خرید در مغازه
علاوه بر بنفش ، تبلیغات تجاری مشاغل محلی در Google همچنین می تواند برای خریدهای شخصی در فروشگاه خود (به عنوان مثال بن تخفیف) در آگهی نرخ ویژه ای را نشان دهد.

شرایط ویژه را در Google Map مشاهده کنید

این یک روش عالی برای جذب مشتری است که به دنبال کالاها یا خدمات مشابه هستند. در حقیقت ، شما می توانید با ارائه تخفیف اغوا کننده ، مشتریان را از رقبای خود منصرف کنید!

لیست محصولات موجود در فروشگاه را مرور کنید
افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند نیز می توانند در لیست محصولات موجود در فروشگاه خود مقاله را جستجو کنند.

این مهم است زیرا طبق تحلیل های گوگل ، بیشتر افراد به صورت حضوری وارد تجارت می شوند زیرا نمی دانند محصولی را که می خواهند در فروشگاه موجود باشد یا خیر.

برای مشاهده اطلاعات موجود محصولات خود ، ابتدا باید این اطلاعات را در Google وارد کنید.

صفحه کسب و کار قابل تنظیم
تبلیغات مشاغل محلی در نقشه های Google دارای صفحه شرکتی قابل تنظیم است که هر بار کلیک بر روی تبلیغ خود به این صفحه هدایت می شوند.

در این صفحه می توانید شماره مخاطب ، آدرس ، وب سایت ، عکس و موارد دیگر را وارد کنید.

مزایای تبلیغات در Google Map
قبل از شروع نمایش تبلیغات خود در Google Map ، باید درک کنید که چرا اینقدر اهمیت دارد.

شما به افرادی که در حال حرکت هستند دسترسی دارید
اول ، این نرم افزار ناوبری نه تنها منحصر به فرد است بلکه متحرک نیز هست. بنابراین ، وقتی تبلیغات را در Google Maps نمایش می دهید ، بدون توجه به اینکه در آن کجا هستند ، به افراد دسترسی خواهید داشت.

اجلاس عملکرد گوگل اعلام کرد که یک سوم جستجوی تلفن همراه مبتنی بر مکان است.

اگر برای تجارت خود شغل یا شرکتی دارید ، Google Map Advertising بدان معنی است که افراد بیشتری در صورت نیاز به شما می توانند شما را پیدا کنند.

می توانید اطلاعات بیشتری ببینید
اگر در منطقه خود رقبای زیادی دارید ، مکان Google Pin شما به دریایی از سایر پین های اطراف ناپدید می شود

  • مروا اصفهانی

Adsense سرویس تبلیغات Google است و وبلاگ نویسان به عنوان تبلیغ کننده نمایشگر عمل می کنند. همانطور که می دانید ، Google روش های مختلفی برای کسب درآمد دارد. یکی از آنها Google AdSense است. از این طریق ، گوگل درصدی از درآمد خود را به مدیرانی که شرایط را برای تبلیغات فراهم می کنند اختصاص داده و میزبان نمایش تبلیغات است. Google به Google در ارائه تبلیغات در این سایتها کمک می کند.

با استفاده از این سرویس ، ناشران (وب سایت های میزبان) ، تبلیغات متنی ، فیلم ها / بنرها ، فیلم ها و غیره که به محتوا و مخاطبان وب سایت خود مربوط می شوند می توانند با اجرای این تبلیغات درآمد کسب کنند. شاید جالب باشد بدانید که تبلیغات Google AdSense در حال حاضر در تقریبا 15 میلیون وب سایت نشان داده شده است. تنظیم ناشر برای تبلیغات آسان است: پس از عضویت در این سرویس ، کدی را در وب سایت خود قرار دهید و تبلیغات Adsense ، طبقه بندی و مدیریت شده توسط گوگل ، در مکان مناسبی هستند. سایت ها نمایش داده می شوند متأسفانه به دلیل تحریم های پیچیده و دشوار ، در ابتدا میزبانی وب سایت های ایرانی دشوار است.

شعار Google برای تشویق صاحبان سایت برای راه اندازی AdSense این است:

ما از مطالب شما قدردانی می کنیم

تولید محتوا یک کار وقت گیر است. چرا آن را سودآور نمی کنید؟

عضویت در Google AdSense چیست؟

برای ثبت نام در Google AdSense ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

وب سایت را به زبانی غیر از فارسی راه اندازی کنید
تعداد بازدید کنندگان را با تولید محتوا و پیروی از اصول SEO افزایش دهید
این وب سایت ها را از طریق حساب Google در Adense ثبت کنید
شماره حساب و کد پستی را وارد کنید ...
کد مسئولیت را در وب سایت قرار دهید
چگونه می توانم با Google AdSense درآمد کسب کنم؟
اگر ناشر Google AdSense هستید ، درآمد حاصل از تبلیغات Google AdSense شما با حساب یا سپرده آنلاین به حساب کاربری که هنگام ثبت نام وارد کرده اید ، پرداخت می شود. می توانید یکی از راه های زیر را برای کسب درآمد انتخاب کنید:

CTR (متوسط ​​کلیک)
CPM (پرداخت به ازای هر بازدید کننده)
به این ترتیب که می توان بر اساس بازدید کنندگان وب سایت یا کلیک های تبلیغاتی محاسبه کرد ، می توان درآمد قابل توجهی کسب کرد. ناشران و مسئولان وب مشترک در این سرویس به احتمال زیاد از CPM حمایت می کنند. وب مسترها معمولاً روی تبلیغات ، بهبود ترافیک وب سایت و رتبه بندی وب سایت خود در نتایج جستجو تمرکز می کنند. به خاطر داشته باشید که فروش Google AdSense در چند ماه اول بسیار پایین است.

درآمد Google AdSense چقدر است؟
میزان درآمد Google AdSense به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند تعداد بازدید از وب سایت ، نوع دسترسی (ارگانیک و معدنی) ، محتوای وب سایت ، تبلیغات محتوای وب سایت ، طراحی وب سایت و تبلیغات نمایش وب سایت همه تحت تأثیر Google Adsense هستند. با این حال ، هنگامی که تبلیغات در سایت ظاهر می شود ، ناشران AdSense 68٪ از درآمد تبلیغ و 32٪ Google را به خود اختصاص می دهند. به خاطر داشته باشید که فروش Google AdSense در چند ماه اول بسیار پایین است.

با Google AdSense درآمد کسب کنید

آیا وب مسترهای ایرانی می توانند با Google Adsense درآمد کسب کنند؟
هنگام ثبت نام ، از شما آدرس ، آدرس پستی و شماره حساب بانکی خواسته می شود. بهتر است آدرسهای مجازی که در برخی وب سایت ها فروخته می شوند را نادیده بگیرید زیرا پس از ثبت نام ، نامه ای با کد تأیید اعتبار حساب Google برای کسب درآمد رسمی به آدرس ثبت شده ارسال می شود. بنابراین تنها راه برای دور زدن تحریم ها در حال حاضر ، نام و آدرس یک دوست خارج از ایران است. بررسی حساب متقاضی بسته به آدرس ثبت شده بین یک هفته تا یک ماه طول می کشد.

نکات تأیید سایت برای تبلیغات Google:

اگر می خواهید ناشر Adsense باشید ، از موارد زیر استفاده نکنید: انگلیسی یا یکی از زبانهای زیر: عربی ، آلمانی ، اسپانیایی ، لهستانی ، فرانسوی ، چینی ، لهستانی ، بلغاری ، روسی ، ترکی ، کره‌ای ، یونانی ، عبری ، پرتغالی ، هندی برای ایجاد محتوا برای وب سایت خود

دامنه های ایران شانس حضور در Google AdSense را ندارند.
محتوای وب سایت با کیفیت بالا احتمال پذیرش را به حداقل می رساند.
ثبت نام های متوالی Google AdSense احتمال تأیید حساب را کاهش می دهد.
وب سایت فارسی زبان در این سرویس پذیرفته نمی شود.
سایتهای تازه راه اندازی شده الزامات AdSense را برآورده نمی کنند.
Google Adsense محتوای محتوای Google Adsense چیست؟

محتوای Google Adsense متفاوت است و مبلغی که گوگل به ناشران پرداخت می کند بسته به نوع آگهی متفاوت است

  • مروا اصفهانی

به هر حال Google Ades چیست؟
به عبارت ساده ، Google Adds اکوسیستم تشکیل شده از:

کاربران در اینترنت گشت و گذار می کنند.
شرکت هایی که می خواهند تبلیغات خود را به مشتریان بالقوه نشان دهند.
رسانه اینترنتی - وب سایتها و برنامه هایی که می خواهند با ارائه این تبلیغات درآمد کسب کنند. یکی از محبوب ترین موتور جستجوی گوگل است.
در حقیقت ، شما به عنوان یک تجارت ، تبلیغ خود را در رسانه های مختلف اینترنتی برای کاربران هدف خود انجام می دهید.

اما چرا این سرویس بسیار محبوب است (و بسیار محبوب گوگل)؟ پاسخ به این سؤال ساده است: Google به شما امکان می دهد تبلیغ خود را به طور مؤثر هدف قرار دهید. یعنی فقط برای کسانی که مشتری بالقوه شما هستند. مانند؟ در زیر توضیح خواهیم داد.

چه کسی تبلیغات شما را نمایش می دهد؟
سرویس تبلیغات Google به شما کمک می کند مخاطبان خود را بر اساس معیارهای مختلفی شناسایی کنید:

گروه سنی: افراد در گروه سنی معینی.
علاقه ها: افرادی که به یک موضوع خاص علاقه مند هستند.
جنسیت: کسانی که جنسیت آنها زن یا مرد است.
مکان: افرادی که در یک قاره ، در یک کشور ، در یک شهر یا حتی در یک محله زندگی می کنند.
دستگاه: هر کسی که از رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن استفاده می کند.
بازاریابی: افرادی که قبلاً از وب سایت یا برنامه شما بازدید کرده اند اما هیچ خریدی انجام نداده اند.
با این حساب می توانید به گوگل بگویید که تبلیغ خود را فقط برای افراد 18 تا 24 ساله که در یک محله شهری در آلمان قرار دارند اجرا کند (به همین دلیل من به ایران نگفتم!) و به تلفنهای آنها در اینترنت متصل شوید. جذاب ، درست است؟

اکنون زمان آن است که بپرسیم آیا تبلیغات حتی بیشتر هدفمند است یا خیر. (همانطور که در بخش های بعدی این آموزش خواهید دید ، پاسخ این سوال "بله" است. Google حتی تبلیغات هدفمند تری نیز به شما می دهد.)

کدام رسانه تبلیغ گوگل شما را نشان می دهد؟
به طور کلی ، گوگل 2 دارای یک شبکه تبلیغاتی است که می توانید در صورت نیاز تبلیغ خود را در یکی از این شبکه ها (یا هر دو) اجرا کنید. این 2 شبکه یا سیستم عامل عبارتند از:

شبکه نمایش Google
شبکه جستجوی Google یا شبکه جستجوی Google

  • مروا اصفهانی

مدیریت حساب Google Adwords Google را مدیریت کنید
مدیریت حساب Google AdWords فقط مربوط به توانایی فنی اجرای و اجرای یک کمپین تبلیغاتی نیست. ما معتقدیم که تبلیغات آنلاین مانند سرمایه گذاری در بازارهای مالی است. درست همانطور که یک سرمایه گذاری در بازارهای مالی باید مزایا و ضررهای فرصتهای سرمایه گذاری جدید را در نظر بگیرد ، کمپین تبلیغاتی Google AdWords نیز باید برای افزایش حداکثر بازده و سود برای سرمایه گذار یا تبلیغ کننده مدیریت شود.

برای مثبت کردن نرخ تبلیغات کمپین تبلیغاتی Google (ROI) ، ما بیش از تخصص و دانش فنی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی به شما پیشنهاد می کنیم: توصیه می کنیم رفتار کاربر را تحلیل کرده و داده های موجود را مرور کنید. صفحات Landing Campaign خود را بهینه کنید تا بتوانید از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

Google AdWords هنوز پادشاه نرخ تبدیل است
تحقیقات در زمینه تبلیغات آنلاین نشان داده است که علاوه بر نتایج طبیعی ، تبلیغات Google هنوز هم یکی از بهترین کانالهای بازاریابی دیجیتال برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری یا رانندگی در فروش است. اگر کسب و کار شما به بازدید کنندگان مرتبط و باکیفیت نیاز دارد ، اما شما در نتایج طبیعی Google کرایه نمی کنید ، تبلیغات Google بهترین شرط بندی شماست.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که Google AdWords ممکن است در شرایط زیر انتظارات شما را برآورده نکند:
4- هزینه برای هر کلیک (CPC) در تجارت شما زیاد است ، در حالی که حاشیه سود هر فروش شما انجام می دهد کم است.
صفحات فرود مورد نظر شما بهینه نشده است: میزان گزاف گویی بالا ، نرخ تبدیل پایین و پایین بودن UX.
2. کلمات کلیدی مختلفی که انتخاب کرده اید ممکن است مربوط به صفحه فرود یا مربوط به آگاهی از برند مخاطبان شما نباشد.

  • مروا اصفهانی

در یک نقطه مشخص ، هر صاحب سایت یک سؤال دارد: سئو سایت بهتر است یا تبلیغات گوگل؟

کدام گزینه تبلیغ وب سایت منطقی ترین استفاده در وضعیت من است؟

شاید بهترین گزینه ترکیبی از دو روش باشد؟

قبل از اینکه این سؤال را برای خودتان تصمیم بگیرید - بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات متنی ، باید درک کنید که چگونه تبلیغات متنی با تبلیغات جستجو متفاوت است.

تبلیغات کلیکی (PPC) تبلیغات کسب و کار شما در موتورهای جستجو ، در سایت های شریک است. به عنوان یک قاعده ، چنین تبلیغاتی در بالا و پایین نتایج جستجو در بدنه صفحه سایت شریک نمایش داده می شود. نمایش تبلیغات به درخواست ها و علایق کاربر بستگی دارد.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک پیشرفت تدریجی در ساختار و "کامل بودن" محتوای سایت است. سازگاری سایت با توجه به الزامات (الزامات Google برای وب مسترها ، الزامات Yandex) ، به همین دلیل الگوریتم های موتور جستجو سایت را برای درخواست های کاربر مرتبط تر تعیین می کنند.

مقایسه SEO یا تبلیغات گوگل ادوردز بهتر برای تجارت شما چیست؟

تبلیغات در گوگل (ادوردز گوگل) چیست؟

تبلیغات متنی اغلب در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که رسیدن به نتیجه سریع در جذب مشتری ضروری است.


هدف اصلی کسب سریع فروش یا آزمایش فرضیه تجارت است.

تعداد آگهی های پرداخت شده در موتورهای جستجو دائما در حال افزایش است ، که نشان دهنده محبوبیت و اثربخشی این روش تبلیغی است.

 

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل


به سرعت شروع می شود و به سرعت نتیجه می دهد (24 ساعت)؛
خوب برای شروع کار تبلیغی؛
خوب برای پروژه های فصلی؛
بسیاری از قالب های مختلف تبلیغاتی (بازاریابی مجدد ، خرید Google ، شبکه نمایش و غیره)؛
شما می توانید به سرعت یک محصول یا طاقچه جدید را آزمایش کنید.
به شما کمک می کند تا به سرعت اثر بخشی از طراحی جدید و تغییرات در سایت را بررسی کنید.
به شما امکان می دهد مخاطب مورد نظر را در همه دستگاه ها بدست آورید.
امروزه این شیوه برای جذب کاربران به طور فزاینده ای رواج یافته و دلیل اصلی این امر دستیابی سریع به نتایج مطلوب است. اگر همه چیز به درستی پیکربندی شده است ، می توانید نتیجه راه اندازی تبلیغات متنی را در روز اول احساس کنید ، که بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان را مجذوب خود می کند.

نکته اصلی اینجاست که تنظیمات درست این کمپین را تنظیم کرده و از سؤالات کلیدی مربوطه استفاده کنید که باعث می شود کاربرانی که قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند ، باشند. برای کسانی که تجربه تبلیغ کافی ندارند و تصمیم گرفتند که به تنهایی اقدام به راه اندازی یک کمپین کنند ، این می تواند بسیار گرانتر باشد.
اگر هنوز هم می خواهید نحوه تنظیم تبلیغات متنی را خودتان یاد بگیرید ، ما دوره ویدیوی رایگان ما را برای یادگیری ادوردز گوگل توصیه می کنیم.

تبلیغات گوگل ادز برای پروژه های فصلی ایده آل است ، یا هنگامی که باید به سرعت نام تجاری خود را تبلیغ کنید. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات متنی می توانند 80٪ آگاهی از برند را افزایش دهند ، بنابراین حتی غول هایی مانند فیس بوک و آمازون همچنان از آن استفاده می کنند.

فراموش نکنید که تبلیغات متنی نه تنها در موتورهای جستجو یافت می شود. بزرگترین شبکه ها و پورتال های اجتماعی به طور پیوسته مجموعه ابزارهای بازاریابی را گسترش می دهند و به وضوح ارزش این فرصت را نادیده نمی گیرد.

برای بهترین نتیجه ، تنظیم تبلیغات در گوگل باید به متخصصان سپرده شود - بله ، شما باید هزینه آن را بپردازید ، اما چندین برابر کمتر از این است که اگر تصمیم دارید به طور کامل از روش آزمایش و خطا استفاده کنید و خود را بین سئو و تبلیغات کلیکی گوگل انتخاب کنید.

تبلیغات ادوردز گوگل ابزاری ایده آل برای آزمایش تقاضای محصول شما در سوله های جدید است و در اینجا مزیت آن نسبت به سئو غیرقابل انکار است. لازم نیست ماه ها منتظر نتیجه باشید ، اما نتایج کاملاً قابل مشاهده طی یک هفته ظاهر می شوند.

بهترین تصویر از اثربخشی گوگل ادوردز شرایطی است که در آن شما باید به سرعت تأثیر یک تغییر طراحی یا سایر تغییرات در مقیاس بزرگ را تعیین کنید. در شرایطی که ترافیک ارگانیکی کمی دارید ، خطر می کنید چند ماه برای آن هزینه کنید. و تبلیغات متنی به شما امکان می دهد که فقط طی چند روز متوجه شوید کدام یک از گزینه ها تبدیل را بهبود می بخشد.

سرانجام ، تبلیغات متنی به شما کمک می کند فارغ از این که از چه وسیله ای استفاده کند ، به مخاطب هدف خود برسید. این امر به ویژه در شرایطی که هر ساله تعداد کاربران دستگاه های تلفن همراه رو به افزایش است ، اهمیت دارد و در برخی مناطق یک تلفن هوشمند تنها راه دسترسی به شبکه است.

به طور کلی ، اگر شما ترافیک تلفن همراه را هدف قرار می دهید ، بدون تبلیغات متنی به سادگی نمی توانید انجام دهید. در مرحله اول ، هنگامی که نتایج جستجو نمایش داده می شود ، کاربر ابتدا پست های تبلیغاتی را مشاهده می کند. دوم اینکه ، اگر کاربران رایانه شخصی در 3 مورد از 4 مورد به صفحه دوم گوگل نرسند ، پس از آن طرفداران تلفن هوشمند ، به طور معمول ، بندرت در جایگاه سوم صفحه اول قرار می گیرند. این منطقه ای است که در آن تفاوت بین SEO و ادز گوگل به شدت احساس می شود.

معایب ادوردز گوگل

این کار می کند در حالی که پول در حساب وجود دارد. بدون پول - بدون تبلیغات؛
کیفیت تا حد زیادی به تجربه یک متخصص و تحلیلی بستگی دارد. فقط می توانید بودجه را تخلیه کنید و سود کسب نکنید.
مثال

هزینه تبلیغات گوگل

بیش از 5000 UAH ، آن را صرف درخواست محصولات و خدمات کرده است که تبلیغ کننده ای که تبلیغات را در اختیار شما قرار نمی دهد. این اتفاق به دلیل ناآگاهی از تفاوت های ظریف در سیستم تبلیغاتی رخ داده است.

بیایید با مؤلفه مالی شروع کنیم. تا زمانی که در حساب ادوردز گوگل پولی وجود داشته باشد ، ترافیک دریافت می کنید ، اما به محض پایان یافتن ، ناپدید می شوند. تبلیغات محتوا بعید است که به پروژه هایی با بودجه های بسیار محدود کمک کند. بعلاوه بسته به برنامه ممکن است قیمت هر کلیک متفاوت باشد.

اگر در بخش روسی زبان اینترنت (همچنین Yandex Direct) قیمت هر کلیک هنوز هم می تواند مقرون به صرفه باشد ، در خارج از کشور به ویژه در سوله های بسیار رقابتی بالاست. طبق آمار ، هزینه هر کلیک در درخواستهای مربوط به بیمه در ایالات متحده می تواند به بیش از 50 دلار برسد. بنابراین ، اگر بودجه شما اندک است و افزایش آن در آینده نزدیک پیش بینی نمی شود ، پس از مقایسه "SEO" در مقابل تبلیغات متناظر "، این امر منطقی خواهد بود که به گزینه اول ترجیح دهید.

میزان تبدیل به میزان مستقیم به سطح رقابت و کیفیت محصول یا خدمات شما و همچنین حرفه ای بودن یک متخصص تبلیغات متنی بستگی دارد. مواردی وجود دارد که کاربران بی تجربه با اعتقاد به اینکه می توانند به تنهایی با تبلیغات متنی مقابله کنند ، صدها دلار را از دست داده اند و هیچگاه سطح تبدیل مطلوب را ندارند.

بنابراین ، اگر محصول خود را دارید که مایلید آن را در شبکه تبلیغ کنید ، اما تجربه‌ای از خود تبلیغ وجود ندارد ، ارزش آن را دارد که یک متخصص تبلیغات در گوگل استخدام کنید. لازم به ذکر است که هرچه سطح مهارت این متخصص بیشتر باشد ، هزینه کار خود را نیز ارزیابی می کنند ، مهم نیست که آیا این بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات گوگل است.

چه زمانی تبلیغات گوگل از SEO بهتر است؟

  • وقتی به نتایج فوری نیاز دارید.
  • وقتی به میزان فروش پیش بینی شده نیاز دارید.
  • وقتی برای مشخصات بسیار دقیق به مخاطب احتیاج دارید.

کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید ، تنظیمات خود را مرتب کنید ، روی دکمه "انتشار" کلیک کنید و سایت شما به طرز جادویی در بالای نتایج جستجو قرار خواهد گرفت. در عین حال ، می توانید یک پیکربندی فوق العاده انعطاف پذیر را انتخاب کنید - حتی تعداد خانه ای را نشان دهید که مستاجران مشتری بالقوه شما هستند. اگر به هدف مشابهی برای هدف گذاری نیاز دارید ، تبلیغات کلیکی گوگل مساوی نیست.

چگونه تبلیغات در گوگل به SEO کمک می کند؟

اولین چیزی که باید در این زمینه به خاطر بسپاریم ، محافظت از برند است. همانطور که اشاره کردیم ، پیشرفت موتورهای جستجو و تبلیغات متنی به طور هم زمان حتی توسط غول های صنعت مورد استفاده قرار می گیرند ، اما آنها نه به شانس نابینا بلکه به داده های حاصل از مطالعات در ایالات متحده متکی هستند ، که مطابق آن 89٪ از ترافیک تجاری با تحویل ارگانیک حاصل نمی شود.

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، مردم بیشتر از صدور منظم به تبلیغات توجه می کنند و اگر به یک زمینه برند اختصاص داده شده اند ، به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل می شوند.

ثانیا ، اگر از کلمات کلیدی یکسان برای ارتقاء SEO و ادز گوگل استفاده می شود ، بسیار محتمل است که سایت شما دو بار در نتایج جستجو ارائه شود: یک بار به عنوان یک تبلیغ ، و یک بار به صورت ارگانیک. چرا این مورد نیاز است؟ کاربرانی هستند که از کلیک کردن روی تبلیغات دریغ نمی کنند ، اما هستند کسانی که به او اعتماد ندارند و نتایج ارگانیک را ترجیح می دهند. اما وقتی در هر دو زمینه پیوند وجود دارد ، شما دسترسی مخاطبان هدف را افزایش می دهید و این امکان را برای برقراری ارتباط با خریدار بالقوه فراهم می کنید.

چه زمانی سئو از تبلیغات گوگل بهتر است؟

  • هنگامی که هدف شما کاهش چشمگیر هزینه های جذب مشتری جدید در طولانی مدت است.
  • وقتی بودجه شما محدود است و نیازی به دستیابی به نتایج فوری نیست.
  • وقتی اولویت شما جذب درازمدت کاربران است.
  • هنگامی که به رشد ROI علاقه دارید ، حتی پس از اتمام فوری کمپین تبلیغاتی.
  • مروا اصفهانی

غول موتور جستجوگر "گوگل" در عین حال تقریباً همه را می شناسد. حدود 1255 میلیون کاربر در هر ماه از موتور جستجوگر در سراسر کشور برای یافتن نتایج مرتبط استفاده می کنند. گوگل رهبر بلامنازع بازار است و همچنین فضای تبلیغاتی کافی را برای یافتن شرکت ها در گوگل فراهم می کند. تبلیغات در گوگل راهی به تبلیغ کنندگان می دهد تا بتوانند تجارت خود را به گوگل نشان دهند.

تبلیغات گوگل ادوردز یک برنامه تبلیغاتی گوگل است. این تبلیغات می تواند کاربران اینترنت را به دو طریق در شبکه ملاقات کند:

  • در شبکه جستجوی Google
  • در شبکه نمایش Google

در بسیاری از موارد ، اصطلاح "AdWords" اساساً به تبلیغات در جستجوی گوگل اشاره دارد. به همین ترتیب نیز در اینجا اصول اولیه در شبکه جستجو شروع می شود.

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

تبلیغات ادوردز با پرداخت هزینه می توانید در صفحه نتایج Google در بالای لیست ارگانیک مشاهده کنید. در آنجا می توانید تا چهار تبلیغ پیدا کنید. ضمنا ، اینها نیز در زیر بازدیدهای ارگانیک پخش می شوند. این موارد همیشه با "توجه" زرد مشخص شده اند. در jargon این بازدیدهای پرداخت شده به درستی SEA (تبلیغات موتور جستجو) خوانده می شوند. غالباً اینها با عنوان SEM (بازاریابی موتور جستجو) نیز خوانده می شوند. این کاملاً صحیح نیست ، زیرا SEM نه تنها تبلیغات موتور جستجو را شامل می شود بلکه حوزه SEO (بهینه سازی موتور جستجو = بهینه سازی موتور جستجو) را نیز شامل می شود. SEO به نتایج جستجوی ارگانیک و پرداخت نشده در جستجوی Google اشاره دارد که از زیر محدوده مسابقات AdWords Top Match شروع می شوند. برای بهبود رتبه وب سایت خود در نتایج ارگانیک ، شما باید وب سایت را به روشی مناسب برای موتور جستجو تهیه کنید (مطالب مرتبط ، پیوندهای داخلی و خارجی ، پیمایش کاربر خوب و غیره). این اقدامات دانش و زمان زیادی را می طلبد ، و اغلب احساس نتایج مثبتی طول می کشد. از طرف دیگر با تبلیغات کلیکی گوگل می توانید با یک اخطار نسبتاً کوتاه ، توانایی پیدا کردن شغل خود را در Google بهبود بخشید.

اما چگونه تبلیغات در گوگل دقیقاً کار می کند؟

کاربران به دلایل مختلفی از جمله محصولات ، خدمات یا سایر اطلاعات در گوگل جستجو می کنند. برای این لازم است یک جستجوی جستجو در گوگل وارد شود (این یک یا چند کلمه است). شما تصمیم می گیرید که کدام یک از پرس و جوهای تبلیغی گوگل ادوردز را در نظر بگیرید. برای این کار لازم است پیش از این عبارات جستجو (به اصطلاح کلمات کلیدی) را در حساب AdWords مشخص کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای موفقیت کمپین تبلیغات در گوگل شما بسیار مهم است. کاربران Google از کدام کلمات کلیدی برای جستجوی سرویس یا محصول شما استفاده می کنند؟ با استفاده از این سؤال باید اصطلاحات جستجو را برای حضور در مخاطب مورد نظر خود انتخاب کنید و از هدر رفتن و در نتیجه کلیکهای نامربوط خودداری کنید. با توابع اضافی ، مانند محدودیت منطقه ای یا روزانه و زمان (برنامه تبلیغات) یا موارد مشابه می تواند مخاطبان هدف را حتی بیشتر از گوگل کند.

پس از تنظیم کلمات کلیدی مرتبط ، Google وقتی کاربر وارد آن کلمات کلیدی شود ، به طور خودکار تبلیغات تبلیغات گوگل را فعال می کند. موقعیت تبلیغ در هر درخواست جستجو به نوعی در حراجی تعریف شده است و بنابراین می تواند متفاوت باشد. براساس بودجه تبلیغات و یک فاکتور کیفیت تعیین شده توسط Google ، رتبه تبلیغات محاسبه می شود. اگر می خواهید درباره Google Score در Google AdWords اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پست های وبلاگ زیر را توصیه می کنیم:

آزمون تبلیغات در گوگل: تأثیر نمره کیفیت بر CPC و CTR
افزایش نمره کیفیت گوگل AdWords: 10 نکته از این زمینه
ما همچنین چند نکته را برای تدوین صحیح آگهی AdWords شما خلاصه کردیم: متون تبلیغاتی موفقیت آمیز برای تبلیغات در گوگل - به این ترتیب شما اقدام می کنید

در حالت ایده آل ، کاربر احساس می کند که با متن تبلیغ شما اینگونه مورد توجه قرار گرفته است که بر روی تبلیغ AdWords کلیک کند و به صفحه فرود (اغلب اوقات وب سایت شرکت ها یا فروشگاه آنلاین) برسد. اینگونه است که شما به سایت خود ترافیک را هدایت می کنید که در بهترین حالت می توانید دقیقاً همان چیزی را که در گوگل جستجو کرده اید ، ارائه دهید. تبلیغات کلیکی گوگل فقط زمانی هزینه می کند که یک کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند ، برای شما هزینه دارد. نمایش خالص آگهی رایگان است. حداکثر هزینه برای هر کلیک (قیمت کلیک) که مایل به پرداخت آن هستید در حساب تبلیغات گوگل ادوردز شما تعیین شده است. این مقدار به هر صورت از Google تجاوز نمی کند. با کمک بودجه روزانه ، می توانید علاوه بر آن بودجه تبلیغات خود را کنترل کنید.

اصولاً اهداف باید از قبل پین شوند. تبلیغات گوگل من چه کاری باید انجام دهد؟ به کدام گروه هدف می خواهم بپردازم؟ و چگونه می توانم از بودجه تبلیغی AdWords خود نهایت استفاده را ببرم؟ فقط در این صورت می توان یک کمپین را تحلیل و بهینه کرد.

 

  • مروا اصفهانی