سئولند

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

افزونه تماس در تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

برنامه های افزودنی مکالمه یکی از جالب ترین گزینه های ارائه شده توسط تبلیغات در گوگل تاپ سئو است زیرا به شما امکان می دهد یک شماره تلفن را در تبلیغات کلیکی گوگل استاندارد خود نمایش دهید ، چیزی که به افزایش تماس به شغل شما کمک می کند.

برای انجام این کار ، یک دکمه تماس نمایش داده می شود که کاربر می تواند روی آن کلیک کند. هنگامی که کاربر تماس می گیرد ، تماس به تلفن شما هدایت می شود و تبلیغات گوگل آن را به عنوان تبدیل به حساب می آورد.

پسوندهای تبلیغی در محاسبه رتبه بندی آگهی در نظر گرفته می شوند ، بنابراین نمایش پسوندهای مرتبط تر و با عملکرد بهتر می تواند موقعیت تبلیغ شما را بهبود بخشد. اگر دو تبلیغ که پیشنهادی و کیفیت یکسانی دارند با هم رقابت کنند ، تبلیغی با بیشترین افزونه ممکن است در موقعیت بالاتری نسبت به دیگری ظاهر شود.

نحوه تنظیم افزونه تماس در تبلیغات کلیکی گوگل

برای استفاده از برنامه های افزودنی تماس باید مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از دسترسی به حساب Adwords ، کمپین یا گروه تبلیغاتی را انتخاب کنید که می خواهید برنامه های افزودنی تماس را اضافه کنید.
به برگه برنامه افزودنی تبلیغ دسترسی پیدا کنید.
در گوشه فوقانی ، گزینه Call Extensions را از منوی View انتخاب کنید.
برای وارد کردن شماره تلفن:
دکمه + افزودنی را فشار دهید.
لیستی از شماره های تلفنی که تنظیم کرده اید ظاهر می شود. می توانید با کلیک بر روی دکمه خاکستری + شماره تلفن جدید ، یکی را انتخاب کرده یا یک مورد جدید ایجاد کنید. برای اضافه کردن شماره جدید ، مراحل زیر را دنبال کنید.
کشوری را انتخاب کنید که شماره تلفن شرکت شما باشد و شماره را در کادر کنار فهرست کشور بنویسید.
همچنین می توانید برای دسترسی به گزارش های تماس پیشرفته ، تبلیغ خود را با شماره ارسال تماس Google نشان دهید. اگر نمی خواهید از شماره ارسال تماس Google استفاده کنید ، "شماره تلفن من" را انتخاب کنید.
اگر از شماره ارسال تماس Google استفاده می کنید و می خواهید مکالمات تلفنی خود را به عنوان تبدیل ثبت کنید ، کادر کنار "ایجاد گزارش تبدیل تماس تلفنی" را علامت بزنید. مدت تماس را برای تبدیل در نظر بگیرید.
اگر می خواهید محدودیت نمایش شماره تلفن در آگهی را محدود کنید (به عنوان مثال در ساعات کاری) ، آن را در تاریخ های شروع و پایان ، تغییر دهید ، برنامه ریزی کنید و ساعت را انتخاب کنید.
روی ذخیره کلیک کنید
می توانید حداکثر 20 پیام مکمل را به هر کمپین یا گروه تبلیغ اضافه کنید.

افزونه تماس تبلیغات در گوگل باید شامل شماره تلفن های صحیح و تأیید شده باشند

قوانینی که درمورد تبلیغات متنی اعمال می شود ، معمولاً در مورد پسوندهای تماس نیز اعمال می شوند. علاوه بر این ، برای دقیق و مناسب بودن برنامه های افزودنی ، Google درخواست های اضافی را در مورد استفاده از برنامه های افزودنی تماس درخواست می کند:

  • شماره تلفن های صحیح: شماره تلفنی که در برنامه افزودنی تماس با آن مشخص می کنید باید صحیح ، فعال و مرتبط باشد.
  • شماره تلفن های تأیید شده: شماره تلفن تبلیغات باید متعلق به شرکت شما باشد.
  • شماره های نمابر در پسوند تماس مجاز نیستند.
  • فقط شماره تلفنهای ملی: شماره تلفن برنامه افزودنی تماس باید به شماره محلی یا ملی کشوری باشد که در آن تقسیم می شود.
  • بدون شماره شارژ ویژه مجاز نیست: از شماره شارژ ویژه ای استفاده نمی شود که در آن باید هزینه های اضافی برای برقراری تماس پرداخت شود.
  • شماره های سفارشی مجاز نیستند: افزودنی های تماس مجاز به استفاده از شماره تلفن های سفارشی نیستند ، مگر اینکه آنها نام شرکتهایی باشند که شماره تلفن واقعی هستند.
  • پیام های صوتی: شماره تلفن برنامه افزودنی تماس باید دارای صندوق پستی صوتی فعال باشد تا مشتریان شما همیشه بتوانند با شرکت شما تماس بگیرند.

در آنتونیو برو! ما از فن آوری ، تجربه ، روش و تیم برای ایجاد چندین فرود بهینه برای هر گروه تبلیغاتی در تبلیغات در گوگل تاپ سئو، تبلیغات اجتماعی و سایر کانال های استخدام برخوردار هستیم. ما برای نتیجه کار می کنیم. آیا ما را به آزمایش می گذارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی