سئولند

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ق.ظ

3 نکته برای کاهش هزینه ها در تبلیغات گوگل

برای ایجاد ترافیک به صفحه ما ، بیشترین کاری که می توانیم اعمال کنیم ، یک کمپین تبلیغاتی CPC است - هزینه برای هر کلیک در تبلیغات در گوگل تاپ سئو ، این ساده ترین راه برای کاربران اینترنت است تا کالاهایی را که می فروشیم یا خدماتی که در تجارت خود ارائه می دهیم ، بدانند. ما باید بودجه روزانه داشته باشیم که حاضر به سرمایه گذاری باشیم.

وقتی در مورد CPC صحبت می کنیم منظور ما این است که ما فقط می خواهیم هزینه هایی را که کاربران به تبلیغات ما می دهند بپردازیم. یعنی اگر آگهی دارای 200 بازدید بود ، اما فقط 10 کلیک ، ما آن 10 کلیک را پرداخت می کردیم و نه 190 بازدید تبلیغی.

تعریف هزینه ها در تبلیغات کلیکی گوگل

مطمئناً تعجب خواهید کرد: "و من برای هر کلیک که به تبلیغ من می دهند ، چقدر پرداخت می کنم؟" ما با این پاسخ به شما کمک خواهیم کرد.

وقتی می خواهیم کمپین CPC را انجام دهیم ، ما این مزیت را داریم که حداکثر هزینه را برای هر کلیک یا همچنین با نام Max CPC ایجاد کنیم ، این بدان معنی است که این حداکثر مبلغی خواهد بود که ما مایل به پرداخت هر کلیک داده شده به تبلیغ خود هستیم.

این به ما اجازه می دهد تا بودجه خود و پولی را که برای تبلیغات در تجارت خود سرمایه گذاری می کنیم کنترل کنیم.

برای درک نحوه کار ، فرض کنید که تجارت ما فروش نمونه کارها است ، برای محاسبه حداکثر CPC باید دو داده را بدانیم:

1.- از محصولی که می فروشم چه فایده ای دارد؟
هر نمونه کارها دارای قیمت مصرفی 30.00 دلار است ، اما ما آن را با قیمت 13.00 دلار خریداری می کنیم. سود ما به 17.00 دلار می رسد (30 دلار فروش یک نمونه کار - 13.00 دلار هزینه برای هر نمونه کارها = 17.00 دلار سود از هر فروش یک کیف پول)

2-- CTR یا نرخ تبدیل کمپین های من چقدر است؟
یعنی چه درصد از کاربران به وب سایت ما مراجعه می کنند و چه تعداد از آنها به لطف کمپین های SEM ما در نهایت خرید یک نمونه کار را انجام می دهند؟ بیایید بگوییم که در مورد ما نرخ تبدیل 5٪ است ، زیرا ما تصاویر با کیفیت و صفحه فرود بهینه داریم.

در اینجا ما یک تمرین ریاضی کوچک را انجام می دهیم که در آن سود خود را از کالای فروخته شده ضرب می کنیم ، در این حالت 17.00 دلار 5٪ که نرخ تبدیل ما است ، (17 0.0 0.05) این نتیجه 0.85 دلار است که به ما نمی گوید. ما می توانیم بیش از 0.85 دلار برای پوشش هزینه تبلیغات هزینه برای هر کلیک در تبلیغات گوگل سرمایه گذاری کنیم زیرا این امر سودآور نخواهد بود.

اگر تبلیغ ایجاد کنیم و یک CPC Max ایجاد کنیم. $ 0.85 ، جایی که 200 نفر آگهی را مشاهده می کنند ، اما فقط 40 کلیک روی "دیدن بیشتر" ، ما فقط برای 40 مورد کلیک شده پرداخت خواهیم کرد ، نه بقیه کسانی که آگهی را دیدند.

سپس ، اگر CPC Max. 0.85 دلار است و ما این تعداد را با تعداد کلیک ها ضرب می کنیم ، که در این حالت 40 ، برای کل 34.00 دلار بود. این مبلغی است که برای 40 کلیک با حداکثر CPC 0.85 دلار پرداخت می شود. اگرچه معمولاً کمی هزینه کمتری پرداخت می کنید ، زیرا با حراج تبلیغات در گوگل یک نفر برای حفظ جایگاه برجسته تبلیغ ما حداقل هزینه های لازم را پرداخت می کند.

3 نکته برای کاهش هزینه برای هر کلیک در تبلیغات گوگل

1. از ابزار Google AdWords Bid Simulator استفاده کنید
همانطور که از نام آن پیداست ، Simulator Simulator یک شبیه ساز است که به صورت فرضی به ما کمک می کند حداکثر CPC را تعیین کنیم که می توانیم بر روی کلمات کلیدی خود تنظیم کنیم ، و همچنین چند کلیک ما را تحت این مقدار حداکثر CPC قرار می دهد. یکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

2. مناقصه های اتوماتیک را تنظیم کنید
با پیشنهادات خودکار می توانیم بودجه روزانه را تنظیم کنیم و CPC خود را تنظیم کنیم تا بدون اینکه هزینه بودجه خود را برداشت کنیم ، کلیک های بیشتری دریافت کنیم.

3. از برنامه ریز کلمات کلیدی تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید
با کلمه کلیدی برنامه ریز می توانیم تخمین ترافیک ، بیشترین کلمات جستجو شده ، کلیک برآورد شده را بشناسیم و بنابراین ایده ای از کلمات کلیدی را که می توانیم برای یک پیشنهاد استفاده کنیم و بودجه ها را مشخص کنیم ، داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی