سئولند

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ

نحوه ایجاد لندینگ پیج در تبلیغات گوگل

نکته اساسی وقتی قصد داریم تبلیغات کلیکی گوگل را ایجاد کنیم ، داشتن صفحه فرود بهینه برای بازدیدهایی است که می خواهیم از طریق تبلیغات در گوگل تاپ سئو برای آنها ارسال کنیم. بسیاری از تبلیغ کنندگان با ارسال کاربران به صفحاتی که مربوط به آنچه که می خواهند بفروشند یا مستقیم به خانه نیستند ، ایجاد تبلیغات می کنند. من می خواهم به برخی از خصوصیاتی که صفحات فرود تبلیغات Adwords باید داشته باشد برای شما بگویم.

محتوای مناسب و اصلی برای صفحات فرود تبلیغات گوگل

صفحه فرود باید مشخصات محصول یا خدمات ارائه شده را نشان دهد و ما باید سعی کنیم آن را مرتبط و اصلی جلوه دهیم ، این مورد همچنین می تواند در سئو کاربرد داشته باشد. این صفحه فرود Adwords باید کلمات کلیدی را که ما در تبلیغات خود استفاده می کنیم (و برعکس) برای ارائه یک راه حل برای جستجوی کاربر در حال ارائه است. چند روز پیش ، من یک مطالعه در مورد موفقیت در اسپانیا را خواندم و بیش از نیمی از آنها کاربران تبلیغات Adwords را به صفحات فرود آوردند که صحیح نبود ، به عنوان مثال ، به صفحه اصلی ارسال شود.

شفافیت در صفحات فرود گوگل ادوردز

این صفحه فرود باید برای کاربر شفاف باشد ، از جمله برخی از این ویژگی ها:

  • شما باید اطلاعات محصول هدف را برجسته کنید.
  • در مورد نحوه پرداخت آن محصول اگر تجارت الکترونیکی باشد ، روش پرداخت واضح و معتبر را در آن کشور وارد کنید.
  • اطلاعات مربوط به کوکی های جمع آوری شده در آن صفحه یا برای تبلیغات ، ناوبری در سایت و غیره.
  • اطلاعات تماس شرکت برجسته ، تلفن ، ایمیل ، آدرس و هر گونه اطلاعات تماس با کاربر مرتبط باشد.
  • اگر در فروشگاه اینترنتی هستید باید روش حمل و نقل و سیاست بازگشت را به طور دقیق وارد کنید ، تمام این اطلاعات باید برای شخصی که در حال مرور وب سایت شما است ، بسیار قابل دسترسی باشد.

قابلیت پیمایش آسان در صفحات فرود تبلیغات کلیکی گوگل

صفحه فرود ادوردز گوگل باید ساده برای حرکت برای کاربر باشد ، به یاد داشته باشید که برای Google ، قابلیت استفاده ضروری است. برای این کار شما باید با مشخصات زیر فرود خود را انجام دهید:

  • دسترسی آسان به همه لینک ها
  • دسترسی سریع به محصولات و خدمات سریع و آسان ، چه توسط منوها ، موتور جستجو و غیره.
  • وب سایت باید برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شود.
  • هدف صفحه روشن و مستقیم است.
  • بدون نیاز به پیمایش ، به وضوح تماس بگیرید. این بسیار مهم است و همه تبلیغ کنندگان "تماس با اقدام به فرود" را به محض ورود به وب برای کاربر قابل مشاهده ندارند.

زمان بارگذاری صفحه فرود در تبلیغات گوگل

برای گوگل ، یکی از مهمترین نکات عملا در تمام محصولات آن ، به ویژه در موتور جستجوی آن ، تجربه کاربر است. برای این کار داشتن یک صفحه فرود که به سرعت بارگیری می شود بسیار ضروری است تا کاربر از انتظار خسته نشود و مرورگر را ببندد. اگر در تبلیغات در گوگل تاپ سئو تبلیغ می کنید ، اطمینان حاصل کنید که صفحه شما در حداکثر 2-3 ثانیه بارگیری می شود ، اما گوگل آن را به عنوان زمان انتظار می داند که برای کاربر مطلوب نیست و در سطح کیفیت نیز مجازات خواهید شد ، بنابراین خواهید داشت. برای پرداخت هزینه بیشتر برای تبلیغات خود ، همانطور که در مقالات دیگر اظهار داشتم ، رتبه بندی آگهی به CPC * سطح کیفیت * تأثیر پیش بینی شده بستگی دارد ، بنابراین اگر هر ماه مبلغ قابل توجهی را در Adwords سرمایه گذاری می کنید ، باید بخشی از آن را اختصاص دهید برای بهینه سازی سرعت وب سایت خود ، به طور عمده فرودهایی که بازدیدکننده داشته است از تبلیغات Adwords.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی