سئولند

با استفاده از بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ در تبلیغات کلیک گوگل ، می توانید پیشنهادهای تبلیغاتی دیگری را به کاربرانی که قبلاً از سایت یا کانال در YouTube بازدید کرده اند یا حتی با برنامه در Google Play بارگیری و کار کرده اند ، نشان دهید. و اگر مخاطبین مشتری را بارگیری کنید ، می توانید با شرایط یا پیشنهادهای اضافی ، تبلیغات ویژه ای را به آنها نشان دهید.

خدمات گوگل امکان تنظیم انواع متنوعی را فراهم کرده و در نتیجه با وظایف بازاریابی لازم سازگار است. نکته اصلی این است که شروع به بازگرداندن سیستماتیک ، برنامه ریزی زنجیره ای از پیشنهادات و تبلیغات کنید.

ما در مقاله در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد ، همچنین به بررسی موضوعات ایجاد مخاطب می پردازیم ، در مورد مقدمات راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و در مورد این ابزارهایی که برای این کار لازم است بحث خواهیم کرد.

قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که:

  1. یک حساب در Google AdWords افتتاح شده است.
  2. یک حساب در Google Analytics افتتاح شده است.
  3. این دو حساب پیوند دارند.

مرحله 1. مقدمات ریمارکتینگ در تبلیغات کلیکی گوگل


در ابتدا توصیه می کنیم موارد استراتژیک زیر را در نظر بگیرید:

  1. تصمیم می گیرید برای چه هدفی بازاریابی را انجام دهید؟
  2. آیا نیاز به "فشردن" مشتریان برای خرید یا ارائه کالاهای اضافی دارید؟
  3. مشتریان بخش با معیارهای خاص. با این کار می توانید یک کمپین تبلیغاتی هدفمند تنظیم کنید.
  4. پیشنهادات تبلیغاتی خاص طراحی کنید. برای هر بخش از مخاطب مورد نظر چه پیشنهادی خواهید داشت و بسته به سابقه مشتری مراجعه به سایت ، این پیشنهادها چگونه تغییر خواهد کرد؟
  5. ساختار کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات را با در نظر گرفتن اهداف ، تقسیم بندی و تبلیغات ارائه دهید.

می توانید درباره مقاله فوق در مورد retargeting در Yandex اطلاعات بیشتری کسب کنید که در مورد کلیه کارهای مقدماتی و تنظیمات لازم توضیح می دهد.

بعد از اطمینان از آماده بودن ، شروع به تنظیم کمپین های بازاریابی خواهیم کرد.

مرحله 2: مخاطبان بازاریابی را تنظیم کنید


برای شروع یک تبلیغات تبلیغاتی بازاریابی ، باید مخاطبان خود را تنظیم کنید.

دو روش اصلی برای این کار وجود دارد:

  1. لیست های مخاطبان را در Google AdWords تنظیم کنید.
  2. مخاطبان را در Google Analytics تنظیم کنید.

مرحله 3. مخاطبان موجود خود را در تبلیغات گوگل تنظیم کنید

  1. اکنون با استفاده از اطلاعات تماس با مشتری مخاطبی ایجاد خواهیم کرد. برگه "لیست مشتری" را انتخاب کنید
  2. نام مخاطب را تنظیم کنید. ما "Clients_About_Actions" را انتخاب کردیم ، که در آن ایمیل خریداران که در طول عمل اقدام به خرید کرده اند جمع آوری کردیم.
  3. در بخش "لیست شرکت کنندگان" ، "آدرس های ایمیل ، شماره تلفن ها و / یا آدرسهای پستی را بارگیری کنید." در مرحله بعد ، در قسمت "بارگیری داده ها" "بارگیری داده ها با متن ساده (بدون هشدار)" را انتخاب کنید. ما عنوانی را در مورد "جمع آوری داده ها و انتقال به Google مطابق با قوانین Google انجام دادیم" ، مانند شکل زیر نشان داده شده است و روی "انتخاب پرونده" کلیک می کنیم.
  4. ما بقیه تنظیمات را بدون تغییر می گذاریم و روی "بارگیری و ایجاد لیست" کلیک می کنیم.

مرحله 4. تنظیم تبلیغات

مرحله 1. تهیه اطلاعیه ها
قبل از راه اندازی تبلیغات تبلیغاتی ، ما مطالب اعلامیه را از قبل آماده می کنیم.

ما یک جدول برای این کار ایجاد می کنیم ، که در آن داده های لازم را وارد می کنیم:
صفحه گسترده برای تهیه تبلیغات
صفحه گسترده برای تهیه تبلیغات
ما URL را نشان می دهیم - این آدرس صفحه سایت است که تبلیغ در آن هدایت می شود. بلافاصله فکر کنید و آدرس را با برچسب های UTM بنویسید. می توانید از مولد برچسب استفاده کنید.
به یک تیتر کوتاه فکر کنید. مطلوب است که فوراً جوهر پیشنهادی تبلیغی شما را منعکس کند. حداکثر طول عنوان 25 کاراکتر است.
نحوه نوشتن عناوین: 10 دستور العمل برای ایجاد عناوین قاتل
عنوان بلند اضافه کنید. این عنوان تا 90 کاراکتر طول دارد که می تواند تبلیغات را مشخص کند.
توضیحات اضافه کنید. اصطلاحات مختصر تبلیغ یا تبلیغ را شرح دهید. حداکثر 90 کاراکتر دارید.
تماس را به عمل اضافه کنید. Google به شما امکان می دهد از بیش از ده تجدید نظر مختلف استفاده کنید ، یکی را انتخاب کنید که برای تبلیغ مناسب تر باشد.
حالا تصاویر را انتخاب می کنیم. برای استفاده بیشتر از همه قالبهای تبلیغاتی Google ، هنگام انتخاب تصاویر از مشخصات زیر استفاده کنید:
الف) به دو قالب تصویر نیاز است: مربع و افقی.

ب) تصویر افقی - فرمت 1.91: 1 ، اندازه توصیه شده 1200 x 628 ، حداقل اندازه 600 x 314

ج) مربع - تصویری با اندازه توصیه شده 1200 x 1200 ، حداقل اندازه مجاز 300 x 300 است.

د) بطور جداگانه ، می توانید تصویری را با یک آرم بارگذاری کنید. تصویر افقی (4: 1): 1200 × 300 (حداقل اندازه: 512 x 128). مربع: 1200 1200 (حداقل اندازه: 128 128 128).

ه) فقط عکس هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید. خلاق باشید و وقت خود را جستجو کنید تا به دنبال تصاویر اصلی باشید که از تبلیغ شما برجسته باشد.

مرحله 2. تنظیم تبلیغات در Google Adwords
حالا بیایید به تنظیم تبلیغات بپردازیم.

سرویس Google Adwords را باز کنید. به برگه کمپین ها بروید. با علامت + روی دکمه آبی رنگ دور کلیک کنید و "لیست جدید" را در لیستی که باز می شود انتخاب کنید.

در پنجره باز شده ، زبانه "Display Network" را انتخاب کنید.

پنجره ای باز خواهد شد که به شما امکان می دهد هدف تبلیغات تبلیغاتی را انتخاب کنید. برای این منظور ، سرویس به طور خودکار مناسب ترین تنظیمات را جایگزین می کند. یا می توانید "ایجاد یک کمپین بدون هدف" را انتخاب کنید و خودتان تمام تنظیمات لازم را پر کنید. این قالب را انتخاب کنید.

پایین صفحه بروید و "کمپین نمایش استاندارد" را انتخاب کنید.
در بخش "بودجه اضافی" ، در آدرس وب سایت رانندگی کرده و روی "ادامه" کلیک کنید.

ما نام کمپین تبلیغاتی را مشخص می کنیم و هدف گذاری جغرافیایی را تعیین می کنیم. اگر تبلیغ برای کل روسیه باشد ، تغییر تنظیمات لازم نیست. اگر به مرجع جغرافیایی نقطه ای نیاز دارید ، شروع به نشان دادن مکان در خط "مشخص کردن یک مکان یا مکان اختصاصی" کنید و در لیستی که باز می شود ، یک مورد مناسب را انتخاب کنید.

برای تنظیمات دقیق تر جغرافیایی ، از برگه جستجوی پیشرفته استفاده کنید. یک پنجره جداگانه باز می شود که می توانید شهر یا منطقه را مشخص کنید و شعاع تبلیغات را تنظیم کنید.

به طور پیش فرض ، تنظیمات زبان روی "روسی" تنظیم می شود. در صورت لزوم ، این بخش را در بخش "زبانها" تغییر دهید.

توصیه می کنیم انگلیسی را اضافه کنید ، زیرا اکثر کاربران به طور پیش فرض آن را نصب کرده اند. با این روش می توانید میزان تبلیغات احتمالی خود را افزایش دهید.

ما به پیشنهاد قیمت خواهیم رفت. پیش فرض مطلوب ترین تنظیم است. "کلیک" - "مناقصه دستی" - "پرداخت - کلیک". این یک استراتژی است هنگامی که شما به طور مستقل پیشنهاد هر کلیک را تعیین می کنید.
شما می توانید یک استراتژی متفاوت را انتخاب کنید. برای این کار ، به برگه "انتخاب یک استراتژی پیشنهادات" بروید و یکی از 5 استراتژی پیشنهادی را انتخاب کنید.

ما متوسط ​​هزینه در روز را نشان می دهیم.

نام Ad Group را تنظیم کنید.

در بخش "مخاطبان" مورد "Remarketing" را انتخاب کنید.

در پنجره ای که باز می شود مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید.

پایین بروید و اندازه پیشنهاد را در مورد "شرط بندی برای گروه تبلیغ" تنظیم کنید.

تنظیمات باقی مانده برای تبلیغات معمولی نیازی به تغییر ندارند. در صورت لزوم ، می توانید جزئیات مربوط به هر بخش را در بخش مربوطه شرح دهید.
بنابراین ، در بخش "جمعیت شناسی" می توانید تنظیمات دقیق مربوط به جنسیت و سن مخاطبان هدف را مشخص کنید ، که هدف تبلیغات تبلیغاتی است.


ما پیکربندی مستقیم تبلیغات را انجام می دهیم.

"تبلیغ پاسخگو آگهی" را انتخاب کنید

قبل از ما پنجره تنظیمات را برای تبلیغات باز می کنیم. اول از همه ، تصاویر لازم را که در مرحله آماده سازی آماده کرده ایم بارگذاری خواهیم کرد. برای اضافه کردن تصویر روی عنوان کلیک کنید.

در پنجره ای که باز می شود ، به برگه "بارگیری ها" بروید و روی "انتخاب پرونده ها برای بارگیری" کلیک کنید. ما پرونده ها را بارگذاری می کنیم.

پس از بارگیری تصویر ، باید روی آن کلیک کرده و هدف استفاده از تصویر را به عنوان تصویر یا به عنوان یک آرم انتخاب کنید. پس از بارگیری از شما خواسته می شود در صورت لزوم تصویر را برش دهید.

تبلیغات را پر کنید. ما تمام مدخل ها را از جدولی که در مرحله تهیه تبلیغات تهیه کرده ایم ، منتقل می کنیم.
برای انتخاب یک تماس ، به پایین بروید و برگه "بیشتر" را انتخاب کنید. قالب مورد نظر را انتخاب کرده و روی "افزودن به گروه تبلیغ" کلیک کنید
اضافی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی