سئولند

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

پسوندهای تبلیغاتی Google AdWords

در مقاله قبلی ، ما در مورد چگونگی نوشتن آگهی فروش که حداکثر تعداد کاربران هدفمند را به سایت آورده است ، صحبت کردیم. تبلیغ شما فروشنده است. در مقاله قبلی ، کت و شلوار زیبا و کیف چرمی تمساح (فروش متن تبلیغ) را به فروشنده دادیم. اما فروشنده هنگام سوار شدن به یک تاچ تنظیم خوب ، بهترین تصور را می کند. این (tachila) - پسوندهای تبلیغاتی. محبوب ترین برنامه های افزودنی را که بیشتر در بازاریابی گسترده موتورهای جستجو استفاده می شود ، در نظر بگیرید.

پیوندهای اضافی آنها اجازه می دهند به همراه پیشنهاد اصلی شما به کاربر پیشنهاد دهند تا از صفحات اضافی سایت بازدید کند که ممکن است جالب باشد (اگر مثلاً شما دوچرخه می فروشید ، می توانید پیوندهای اضافی برای بازدید از بخش ها ارائه دهید: شرایط تحویل ، نمونه هایی از دوچرخه ، بهترین دوچرخه ، مخاطب) یا مربوط به اصلی. پیشنهاد شرح داده شده در متن آگهی.


یک نکته دیگر در مورد کار با سایتهای اینترنتی وجود دارد. اگر در حال تبلیغ یک مارک هستید ، در پیوندهای اضافی می توانید این یا آن مدل از کالاهای این مارک را به طور همزمان خریداری کنید.

آدرس ها اگر از AdWords برای جذب مشتری به سمت مشاغل محلی یا فروش چیزی در یک شهر خاص (یا حتی یک منطقه از یک شهر) استفاده می کنید ، حتماً حساب خود را به حساب Google for Business خود پیوند دهید. آدرس تبلیغ شما به شرح زیر خواهد بود:


شماره تلفن شاید مشتری بطور کلی برای اولین بار در زندگی خود رایانه را ببیند و عادت داشت با تلفن صحبت کند. او تبلیغ شما را می بیند و می خواهد تماس بگیرد. این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد مشتری خود را بدون هزینه کردن سکه روی آن دریافت کنید. به نظر می رسد:


اصلاحات آیا شما مزایای فوق العاده جالب یا دیگری دارید که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید و می خواهید مردم همیشه آنها را ببینند؟ تبلیغ خود را اصلاح کنید!
 

چنین ترفندهای ساده (یا حیله ای؟) به شما امکان می دهد:

علاوه بر آنچه که ممکن است مورد علاقه او باشد ، به کاربر پیشنهاد دهید.

محصولی را که می خواهید بفروشید یا که می خواهید بفروشید ارائه دهید (باقیمانده ، موارد جدید ، پرفروش ترین)؛

مزایای خود را نشان دهید؛

به کاربر بگویید که چگونه شما را پیدا کند (با ما تماس بگیرید یا به اداره بروید).

اندازه تبلیغات خود را در پس زمینه رقبا افزایش دهید.

امکانات AdWords واقعاً بسیار زیاد است. از آنها حداکثر استفاده کرده و مشتری و فروش بیشتری را نیز کسب کنید

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی