سئولند

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ

همه چیز درباره افزونه های گوگل ادز

افزودن برنامه های افزودنی یکی از راه های افزایش اثربخشی تبلیغات جستجوی Google شما است. با کمک برنامه های افزودنی می توانید اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات خود بگویید ، توجه مشتریان بالقوه را جلب کرده و CTR تبلیغات را افزایش دهید. در مقاله ، ما توصیف خواهیم کرد که کدام برنامه افزودنی را می توان به یک تبلیغات تبلیغاتی در رابط AdWords جدید اضافه کرد ، نحوه پر کردن آنها را برای جذاب تر کردن تبلیغات برای کاربران توضیح می دهیم. اگر هنوز تبلیغات جستجو را در رابط کاربری جدید تنظیم نکرده اید ، ما یک راهنمای مفصل در مورد این موضوع داریم.

چگونه پسوندها راندمان تبلیغات تبلیغات را افزایش می دهند
وظیفه اصلی برنامه های افزودنی ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغ کننده و پیشنهاد وی به کاربر است. خود تبلیغ کننده نیز از این مزایا استفاده می کند: تبلیغات وی حجیم تر ، پر و جذاب تر به نظر می رسد. نه تنها آنها بیشتر روی این آگهی کلیک می کنند ، بلکه اگر اطلاعات مخاطب را اضافه کنید ، تعداد سرب ها نیز افزایش می یابد. اگر پیوندهای سریع اضافه کنید ، تعداد بازدیدهای بخشهای دیگر سایت افزایش می یابد و این می تواند بر فروش تأثیر بگذارد.

AdWords اگر به نظر خود آنها را برای بهبود عملکرد یک تبلیغ بطور خودکار برخی برنامه های افزودنی ایجاد می کند. اما فقط به سیستم Google تکیه کنید که ارزش آن را ندارد. بهتر است پس از شروع یک تبلیغات تبلیغاتی ، پسوندها را پیکربندی کنید.

افزونه ها را اضافه و پیکربندی کنید
می توانید پسوند ها را در سطح حساب ، کمپین یا گروه تبلیغ اضافه کنید. برای شروع کار با پسوندها ، در نوار کناری سمت چپ ، "تب و تبلیغات" را انتخاب کنید.

در بالا بر روی "Extensions" کلیک کنید و سپس روی علامت plus کلیک کنید تا یک مورد جدید ایجاد شود.

AdWords لیست زیر از پسوندها را به شما ارائه می دهد:

پیوند سایت
شفاف سازی
توضیحات ساختاری؛
شماره تلفن؛
پیام
آدرس
آدرس های وابسته
قیمت
پیوندها به برنامه ها
تبلیغات
مطابق با اهداف کمپین تبلیغاتی خود ، حتما برنامه های افزودنی زیر را به تبلیغات خود اضافه کنید:

جذب مشتری به دفتر یا فروشگاه: آدرس ها ، آدرس های شریک ، توضیحات.
دریافت تماس یا پیام کوتاه: شماره تلفن ، پیام.
فروش را در سایت افزایش دهید: قیمت ها ، لینک های سایت ، تبلیغات ، به روز رسانی ها ، توضیحات ساخت یافته.
تبلیغات برنامه ها: پیوندها به برنامه ها.
برای هر پسوند یک مورد "تنظیمات پیشرفته" وجود دارد. در صورت لزوم ، آنها تاریخ شروع و پایان برنامه های افزودنی ، برنامه را نشان می دهند ، همچنین در صورت بهینه سازی برنامه افزودنی برای ابزارهای مختلف ، می توانید گزینه "دستگاه های تلفن همراه" را نیز فعال کنید.

همچنین ، در هر برنامه افزودنی ، شما باید سطح (حساب ، گروه تبلیغ ، کمپین) را مشخص کنید. برای همه پسوندهای قابل کلیک ، می توانید برچسب های UTM را در بخش پارامترهای URL تنظیم کنید.

اکنون به طور مفصل بررسی خواهیم کرد که چه فیلدهایی باید برای پر کردن هر پسوند و چه اطلاعاتی برای نشان دادن نیاز دارند.

صفحات سایت
با کمک آنها ، می توانید در پیوندهای تبلیغاتی به بخشهایی از سایت خود که برای مشتریان بالقوه مفید است ، مشخص کنید. آنچه می توان به لینک های سایت اضافه کرد:

محصولات و پیشنهادات مرتبط؛
تخفیف ، تبلیغات ، پیشنهادات ویژه؛
مخاطبین
بازخورد
بررسی محصولات
توصیه می شود از قسمت های ذکر شده در لینک های سریع از صفحه اصلی سایت قابل دسترسی باشید. از روی دسک تاپ ، کاربران 2-6 پیوند را مشاهده می کنند ، روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه می تواند تا هشت در قالب چرخ فلک وجود داشته باشد.

برای افزودن پیوندهای سایت مورد نیاز:

یک سطح را انتخاب کنید.
یک متن لینک بنویسید این باید کوتاه و دقیق باشد تا کاربر بتواند با کلیک روی پیوند ، متوجه شود که از کجا بدست می آورد و چه اطلاعاتی را دریافت می کند: اندازه تخفیف ، نام بخش سایت ، محصول مرتبط ، خدمات ، پیشنهاد ، تبلیغات. افزودن اطلاعات به اضافه کردن توضیحات کمک می کند. همچنین می توانید یک تماس به اقدام اضافه کنید: "سهام را انتخاب کنید."
URL نهایی را اضافه کنید. این آدرس صفحه فرود را که پیوند به آن منجر شود ، نشان می دهد.


شفاف سازی
یک عنصر غیر قابل کلیک شامل اطلاعات اضافی در مورد شرکت یا محصول شما. به عنوان مثال ، تحویل رایگان ، نصب ، کار شبانه روزی ، ویزیت ویژه ، گزینه های گارانتی و گزینه های برگشت. سعی کنید در اطلاعات شفاف سازی که شما را از رقبا متمایز می کند ، مشخص کنید. برای یافتن مزایای رقابتی شما ، تبلیغات مربوط به محصولات یا خدمات مشابه را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به شفاف سازی اضافه کنید.

توضیحات ساختاری
با کمک این پسوند می توانید توجه مشتری را به ویژگی ها و مجموعه های کالاها و خدمات خود جلب کنید ، آنها را به صورت گروهی ترکیب کرده و به کاربر نشان دهید. AdWords گزینه های زیر را برای عناوین توضیحات ساخت یافته ارائه می دهد:

مارک ها
ربع
دوره ها
مکانها
مدل ها
برنامه های آموزشی؛
هتل های پیشنهادی
سبک ها
پوشش بیمه؛
انواع؛
راحتی؛
خدمات
در دسک تاپ ، کاربران می توانند همزمان دو عنوان را مشاهده کنند ؛ در تلفن های همراه ، فقط یک عنوان نمایش داده می شود.

برای اضافه کردن توضیحی ساختار یافته ، سطح و زبان را تعیین می کنیم ، سپس نوع عنوان را از آن دسته از AdWords ارائه می دهیم و مقادیر را مشخص می کنیم.

شماره تلفن
برنامه افزودنی به شما امکان ارتباط با مشتری را می دهد

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی