سئولند

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ق.ظ

برنامه های افزودنی Google AdWords

برنامه های افزودنی تبلیغ AdWords می تواند عملکرد تبلیغ شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از دیدگاه گوگل ، برنامه های افزودنی به شما امکان می دهد تا با ارائه اطلاعات مربوطه ، کاربر را به طور کامل اطلاع دهید. برنامه های افزودنی همچنین بصری واحد تبلیغ را افزایش داده و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند ، که اگر رقبای شما به برنامه های افزودنی که نیاز به شخصی سازی ندارند متوسل نشوند ، می تواند به ویژه مؤثر باشد.


موارد زیر را یادداشت خواهیم کرد - کلیه برنامه های افزودنی در AdWords به دو نوع خودکار و سفارشی تقسیم می شوند.


هنگام نمایش تبلیغات متنی ، AdWords ، براساس محاسبات خاص خود ، تصمیم می گیرد که در هر موقعیت خاص ، چه نوع افزونه هایی را باید به تبلیغ اضافه کنید. این ویژگی مشخصات پرس و جو جستجو ، دستگاه مورد استفاده کاربر و همچنین عوامل دیگری را که پیش بینی عملکرد تبلیغات به آنها بستگی دارد ، در نظر می گیرد.


با افزودن برنامه های افزودنی خودکار به آگهی ، AdWords تصمیم می گیرد که چه اطلاعاتی را در آنها قرار دهد.


برنامه های افزودنی خودکار اصلی عبارتند از:


امتیاز فروشنده به نظر می رسد یک بلوک با ستاره ها و رتبه تبلیغ کننده در مقیاس پنج امتیاز است. این نمایش داده می شود به شرطی که تبلیغ کننده قبلاً حداقل 150 رتبه از مصرف کنندگان مختلف داشته باشد. برنامه افزودنی را می توان در تنظیمات AdWords غیرفعال کرد.

2.jpg

اطلاعات مربوط به بازدیدهای قبلی این بلوک به کاربر اطلاع می دهد که وی از این سایت بازدید کرده است - تعداد بازدیدها و تاریخ آخرین بازدید مشخص شده است.

3.jpg


انواع پسوند سفارشی

Google توصیه می کند از همه نوع برنامه های افزودنی در کمپین خود استفاده کنید که می تواند به شما در بهبود نرخ کلیک شما کمک کند. انواع اصلی برنامه های افزودنی سفارشی را در نظر بگیرید.


1. پیوندهای اضافی


تبلیغ کننده این فرصت را دارد که علاوه بر اصلی ، لینک های مختلفی به آگهی اضافه کند. علاوه بر این که این پسوند تبلیغ را بیشتر می کند ، به شما امکان می دهد بلافاصله کاربر را به بخشی از سایت مورد نظر خود هدایت کنید. در همان زمان ، سیستمی که پیوندها را به سیستم اضافه کرده اید ، اولا ، به اختیار خود و دوم ، به ترتیب تصادفی. به همین دلیل است که پیام اصلی در هر صورت باید در متن اصلی تبلیغ باشد.
علاوه بر بخش های خاصی از سایت ، می توانید در "لینک های اضافی" به حساب های خود در رسانه های اجتماعی اضافه کنید.

4.jpg

2. تصریح


متنی غیرقابل کلیک که با آن می توانید ضمن افزایش حجم تبلیغ ، در مورد مزایا و پیشنهادات منحصر به فرد خدمات / مارک خود به کاربر اطلاع دهید. به عنوان یک قاعده ، این پسوند باید حداکثر مورد استفاده قرار گیرد - تعداد زیادی از پالایشگاه ها فقط از تبلیغات CTR سود می برند.


5.jpg


3. توضیحات ساختاری


علیرغم این واقعیت که این نوع پسوند شبیه به "شفاف سازی" است ، آنها مزایای منحصر به فرد تعمیم یافته ، بلکه خدمات خاص ، مکان ها ، مارک ها و ویژگی های یک محصول یا خدمات را توصیف نمی کنند. برای توصیف ساختار یافته ، Google 13 عنوان در دسترس ارائه می دهد. توضیحات اضافه شده باید مربوط به عناوین انتخاب شده باشد - برای مثال ، اگر متن "مسکو" را به عنوان "برندها" اضافه کنید ، توضیحات رد می شود.

6.jpg


4. قیمت ها


برنامه "قیمت" به شما امکان می دهد تا به عنوان بخشی از یک آگهی ، محصولات یا خدمات مجموعه خود را به همراه قیمت ، به کاربر نشان دهید. کاربر علاقمند به پیشنهاد می تواند با یک کلیک به کارت محصول ارسال شده روی منبع مراجعه کند. این برنامه افزودنی ، اعلان را حتی بیشتر قابل توجه می کند ، زیرا بلوک قیمت در همه دستگاه ها به کاربر نشان داده می شود. همزمان با تلفن هوشمند ، چنین اعلانی بخش اعظمی از صفحه را اشغال می کند.


7.jpg

8.jpg


5- پیوندهای برنامه


برنامه افزودنی برای آن دسته از شرکت هایی که استراتژی آنها درگیر کردن مصرف کننده در تعامل از طریق یک برنامه تلفن همراه است مفید است. یک آگهی با چنین پسوند کانال را برای انتخاب کانال ارتباطی به کاربر می دهد - او هم می تواند پیوند مربوط به منبع شما را دنبال کند یا بر روی بلوک کلیک کند و به صفحه برنامه در AppStore یا Google Play بروید.


9.jpg

6. آدرس ها


یک برنامه کاربردی مفید ، به لطف آن کاربر می تواند برنامه شرکت شما و آدرس دقیق (قابل کلیک) را از آگاهی از آن آگاه کند ، با کلیک بر روی آن کاربر را با استفاده از یک مسیر داخلی به نقشه ها و به سمت محل فروش / دفتر راهنمایی می کند.
برای استفاده از برنامه افزودنی ، باید اطلاعات شرکت خود را در Google My Business ارسال کنید ، دفتر خود را در Google Maps علامت گذاری کنید و این اطلاعات را به حساب AdWords خود پیوند دهید.


10.jpg


7. پیام


برنامه "پیام ها" کانال ارتباطی دیگری را برای آن دسته از مصرف کنندگان که ترجیح می دهند از طریق پیام کوتاه با شرکت ارتباط برقرار کنند ، باز می کند. بر این اساس ، برنامه افزودنی فقط برای تبلیغات موبایل کار می کند و یک نماد است ، با کلیک بر روی آن کاربر یک تبریک مشاهده می کند و قادر به شروع مکاتبات خواهد بود.
با استفاده از "پیام ها" عددی را نشان می دهد که نماینده شرکت شما می تواند پیامکی را با کاربران مبادله کند.

11.jpg

8. شماره تلفن


برنامه افزودنی نه تنها شماره تلفن کاربر شرکت را به عنوان بخشی از اعلان نشان می دهد

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی