سئولند

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ب.ظ

نحوه تبلیغات در گوگل مپ چگونه است؟

آیا در مغازه خود افراد بیشتری می خواهید؟ این پست توسط جی ادز را به عنوان یک راهنمای تبلیغاتی ساده برای محبوب ترین پلتفرم مسیریابی جهان بخوانید.

متأسفانه Google Maps برای شرکتهای ایرانی قابل تبلیغ نیست. امیدواریم که این مقاله برای شرکت های ایرانی فعال در خارج از کشور مفید باشد.

افزایش حضور فیزیکی مشتریان در تجارت می تواند یک کابوس باشد ، به خصوص اکنون که مشتریان به طور فزاینده کالای مورد نظر خود را در خانه ارسال می کنند.

اما امید وجود دارد زیرا بیشتر مردم مایل به نشستن در خانه و خرید آنلاین نیستند. آنها ترجیح می دهند به صورت حضوری به فروشگاه بروند و قبل از خرید آنلاین آن را مشاهده و لمس کنند.

برای آوردن این افراد به مشاغل شما ، باید به موقع آنها را نشان دهید. یک روش مؤثر برای انجام این کار با تبلیغات Google Map است.

همه ساله مردم در سراسر جهان از Google Maps برای جستجو و پیمایش بیش از 1.5 میلیارد مقصد از جمله مشاغل اطراف استفاده می کنند. یک بررسی جدید نشان داده است که Google Maps شش برابر محبوب تر از سایر برنامه های مسیریابی است.

در حقیقت ، این برنامه مسیریابی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

این یک فرصت عالی برای فروشگاه های خرده فروشی و مشاغل محلی است تا بتوانند روی این پلتفرم سرمایه گذاری کنند ، به خصوص که تبلیغات در Google Maps نسبتاً جدید و کم رقابتی است.

تبلیغات Google Map چگونه کار می کند؟
ممکن است قبلاً با تبلیغات جستجوی محلی در Google Map آشنا باشید.

وقتی این برنامه را جستجو می کنید ، لیستی از نتایج ، معمولاً دو تبلیغ اول در آن دسته ، با برچسب تبلیغ بنفش در کنار آن مشاهده خواهید کرد.

کاربران می توانند برای اطلاعات بیشتر این تبلیغات را مشاهده کنند. این جزئیات شامل عکس ها ، نظرات ، شماره تماس ها ، آدرس ها و موارد دیگر می باشد.

تبلیغات موتور جستجوگر محلی در Google Map دقیقاً مانند سایر تبلیغات پرداخت شده در Google کار می کند. این بدان معنی است که اگر کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند ، هزینه کمتری به شما تعلق می گیرد.

با این حال ، به تازگی ، گوگل تغییرات زیادی در قالب تبلیغات نشان داده شده در نقشه ایجاد کرده است.

طبق گفته های گوگل ، این تغییرات برای نمایان تر شدن مشاغل محلی و جذب مشتری بیشتر انجام شده است.

در یک اجلاس اخیر عملکرد Google ، این شرکت ویژگی های تبلیغاتی جدید را بر روی نقشه برجسته کرد.

ویژگی های تبلیغاتی جدید در Google Map
پین های تبلیغاتی
مکانهای تبلیغ شده Google اکنون به عنوان پین تبلیغاتی نمایش داده می شوند. این پین ها یا پین های بنفش هستند که با استفاده از دیگر پین های قرمز متداول قابل تشخیص هستند.

پین های تبلیغاتی مانند این است:

پین های تبلیغاتی در نقشه گوگل

علاوه بر این پین های تبلیغاتی ، آرم شرکت نمایش داده می شود که به تمایز و توجه کمک می کند.

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن روی این قلم ها ضربه بزنند.

شرایط ویژه خرید در مغازه
علاوه بر بنفش ، تبلیغات تجاری مشاغل محلی در Google همچنین می تواند برای خریدهای شخصی در فروشگاه خود (به عنوان مثال بن تخفیف) در آگهی نرخ ویژه ای را نشان دهد.

شرایط ویژه را در Google Map مشاهده کنید

این یک روش عالی برای جذب مشتری است که به دنبال کالاها یا خدمات مشابه هستند. در حقیقت ، شما می توانید با ارائه تخفیف اغوا کننده ، مشتریان را از رقبای خود منصرف کنید!

لیست محصولات موجود در فروشگاه را مرور کنید
افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند نیز می توانند در لیست محصولات موجود در فروشگاه خود مقاله را جستجو کنند.

این مهم است زیرا طبق تحلیل های گوگل ، بیشتر افراد به صورت حضوری وارد تجارت می شوند زیرا نمی دانند محصولی را که می خواهند در فروشگاه موجود باشد یا خیر.

برای مشاهده اطلاعات موجود محصولات خود ، ابتدا باید این اطلاعات را در Google وارد کنید.

صفحه کسب و کار قابل تنظیم
تبلیغات مشاغل محلی در نقشه های Google دارای صفحه شرکتی قابل تنظیم است که هر بار کلیک بر روی تبلیغ خود به این صفحه هدایت می شوند.

در این صفحه می توانید شماره مخاطب ، آدرس ، وب سایت ، عکس و موارد دیگر را وارد کنید.

مزایای تبلیغات در Google Map
قبل از شروع نمایش تبلیغات خود در Google Map ، باید درک کنید که چرا اینقدر اهمیت دارد.

شما به افرادی که در حال حرکت هستند دسترسی دارید
اول ، این نرم افزار ناوبری نه تنها منحصر به فرد است بلکه متحرک نیز هست. بنابراین ، وقتی تبلیغات را در Google Maps نمایش می دهید ، بدون توجه به اینکه در آن کجا هستند ، به افراد دسترسی خواهید داشت.

اجلاس عملکرد گوگل اعلام کرد که یک سوم جستجوی تلفن همراه مبتنی بر مکان است.

اگر برای تجارت خود شغل یا شرکتی دارید ، Google Map Advertising بدان معنی است که افراد بیشتری در صورت نیاز به شما می توانند شما را پیدا کنند.

می توانید اطلاعات بیشتری ببینید
اگر در منطقه خود رقبای زیادی دارید ، مکان Google Pin شما به دریایی از سایر پین های اطراف ناپدید می شود

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی