سئولند

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

گوگل ادسنس چیست؟

Adsense سرویس تبلیغات Google است و وبلاگ نویسان به عنوان تبلیغ کننده نمایشگر عمل می کنند. همانطور که می دانید ، Google روش های مختلفی برای کسب درآمد دارد. یکی از آنها Google AdSense است. از این طریق ، گوگل درصدی از درآمد خود را به مدیرانی که شرایط را برای تبلیغات فراهم می کنند اختصاص داده و میزبان نمایش تبلیغات است. Google به Google در ارائه تبلیغات در این سایتها کمک می کند.

با استفاده از این سرویس ، ناشران (وب سایت های میزبان) ، تبلیغات متنی ، فیلم ها / بنرها ، فیلم ها و غیره که به محتوا و مخاطبان وب سایت خود مربوط می شوند می توانند با اجرای این تبلیغات درآمد کسب کنند. شاید جالب باشد بدانید که تبلیغات Google AdSense در حال حاضر در تقریبا 15 میلیون وب سایت نشان داده شده است. تنظیم ناشر برای تبلیغات آسان است: پس از عضویت در این سرویس ، کدی را در وب سایت خود قرار دهید و تبلیغات Adsense ، طبقه بندی و مدیریت شده توسط گوگل ، در مکان مناسبی هستند. سایت ها نمایش داده می شوند متأسفانه به دلیل تحریم های پیچیده و دشوار ، در ابتدا میزبانی وب سایت های ایرانی دشوار است.

شعار Google برای تشویق صاحبان سایت برای راه اندازی AdSense این است:

ما از مطالب شما قدردانی می کنیم

تولید محتوا یک کار وقت گیر است. چرا آن را سودآور نمی کنید؟

عضویت در Google AdSense چیست؟

برای ثبت نام در Google AdSense ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

وب سایت را به زبانی غیر از فارسی راه اندازی کنید
تعداد بازدید کنندگان را با تولید محتوا و پیروی از اصول SEO افزایش دهید
این وب سایت ها را از طریق حساب Google در Adense ثبت کنید
شماره حساب و کد پستی را وارد کنید ...
کد مسئولیت را در وب سایت قرار دهید
چگونه می توانم با Google AdSense درآمد کسب کنم؟
اگر ناشر Google AdSense هستید ، درآمد حاصل از تبلیغات Google AdSense شما با حساب یا سپرده آنلاین به حساب کاربری که هنگام ثبت نام وارد کرده اید ، پرداخت می شود. می توانید یکی از راه های زیر را برای کسب درآمد انتخاب کنید:

CTR (متوسط ​​کلیک)
CPM (پرداخت به ازای هر بازدید کننده)
به این ترتیب که می توان بر اساس بازدید کنندگان وب سایت یا کلیک های تبلیغاتی محاسبه کرد ، می توان درآمد قابل توجهی کسب کرد. ناشران و مسئولان وب مشترک در این سرویس به احتمال زیاد از CPM حمایت می کنند. وب مسترها معمولاً روی تبلیغات ، بهبود ترافیک وب سایت و رتبه بندی وب سایت خود در نتایج جستجو تمرکز می کنند. به خاطر داشته باشید که فروش Google AdSense در چند ماه اول بسیار پایین است.

درآمد Google AdSense چقدر است؟
میزان درآمد Google AdSense به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند تعداد بازدید از وب سایت ، نوع دسترسی (ارگانیک و معدنی) ، محتوای وب سایت ، تبلیغات محتوای وب سایت ، طراحی وب سایت و تبلیغات نمایش وب سایت همه تحت تأثیر Google Adsense هستند. با این حال ، هنگامی که تبلیغات در سایت ظاهر می شود ، ناشران AdSense 68٪ از درآمد تبلیغ و 32٪ Google را به خود اختصاص می دهند. به خاطر داشته باشید که فروش Google AdSense در چند ماه اول بسیار پایین است.

با Google AdSense درآمد کسب کنید

آیا وب مسترهای ایرانی می توانند با Google Adsense درآمد کسب کنند؟
هنگام ثبت نام ، از شما آدرس ، آدرس پستی و شماره حساب بانکی خواسته می شود. بهتر است آدرسهای مجازی که در برخی وب سایت ها فروخته می شوند را نادیده بگیرید زیرا پس از ثبت نام ، نامه ای با کد تأیید اعتبار حساب Google برای کسب درآمد رسمی به آدرس ثبت شده ارسال می شود. بنابراین تنها راه برای دور زدن تحریم ها در حال حاضر ، نام و آدرس یک دوست خارج از ایران است. بررسی حساب متقاضی بسته به آدرس ثبت شده بین یک هفته تا یک ماه طول می کشد.

نکات تأیید سایت برای تبلیغات Google:

اگر می خواهید ناشر Adsense باشید ، از موارد زیر استفاده نکنید: انگلیسی یا یکی از زبانهای زیر: عربی ، آلمانی ، اسپانیایی ، لهستانی ، فرانسوی ، چینی ، لهستانی ، بلغاری ، روسی ، ترکی ، کره‌ای ، یونانی ، عبری ، پرتغالی ، هندی برای ایجاد محتوا برای وب سایت خود

دامنه های ایران شانس حضور در Google AdSense را ندارند.
محتوای وب سایت با کیفیت بالا احتمال پذیرش را به حداقل می رساند.
ثبت نام های متوالی Google AdSense احتمال تأیید حساب را کاهش می دهد.
وب سایت فارسی زبان در این سرویس پذیرفته نمی شود.
سایتهای تازه راه اندازی شده الزامات AdSense را برآورده نمی کنند.
Google Adsense محتوای محتوای Google Adsense چیست؟

محتوای Google Adsense متفاوت است و مبلغی که گوگل به ناشران پرداخت می کند بسته به نوع آگهی متفاوت است

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی