سئولند

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ق.ظ

مدیریت اکانت گوگل ادوردز Google Adwords Manager

مدیریت حساب Google Adwords Google را مدیریت کنید
مدیریت حساب Google AdWords فقط مربوط به توانایی فنی اجرای و اجرای یک کمپین تبلیغاتی نیست. ما معتقدیم که تبلیغات آنلاین مانند سرمایه گذاری در بازارهای مالی است. درست همانطور که یک سرمایه گذاری در بازارهای مالی باید مزایا و ضررهای فرصتهای سرمایه گذاری جدید را در نظر بگیرد ، کمپین تبلیغاتی Google AdWords نیز باید برای افزایش حداکثر بازده و سود برای سرمایه گذار یا تبلیغ کننده مدیریت شود.

برای مثبت کردن نرخ تبلیغات کمپین تبلیغاتی Google (ROI) ، ما بیش از تخصص و دانش فنی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی به شما پیشنهاد می کنیم: توصیه می کنیم رفتار کاربر را تحلیل کرده و داده های موجود را مرور کنید. صفحات Landing Campaign خود را بهینه کنید تا بتوانید از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

Google AdWords هنوز پادشاه نرخ تبدیل است
تحقیقات در زمینه تبلیغات آنلاین نشان داده است که علاوه بر نتایج طبیعی ، تبلیغات Google هنوز هم یکی از بهترین کانالهای بازاریابی دیجیتال برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری یا رانندگی در فروش است. اگر کسب و کار شما به بازدید کنندگان مرتبط و باکیفیت نیاز دارد ، اما شما در نتایج طبیعی Google کرایه نمی کنید ، تبلیغات Google بهترین شرط بندی شماست.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که Google AdWords ممکن است در شرایط زیر انتظارات شما را برآورده نکند:
4- هزینه برای هر کلیک (CPC) در تجارت شما زیاد است ، در حالی که حاشیه سود هر فروش شما انجام می دهد کم است.
صفحات فرود مورد نظر شما بهینه نشده است: میزان گزاف گویی بالا ، نرخ تبدیل پایین و پایین بودن UX.
2. کلمات کلیدی مختلفی که انتخاب کرده اید ممکن است مربوط به صفحه فرود یا مربوط به آگاهی از برند مخاطبان شما نباشد.

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی