سئولند

آیا می توانید با مراجعه به فروشگاه Google Click یا Google AdWords به طبقه بالا بروید؟ به شما امکان می دهد تا عناوین پیشنهادی و برچسب های متا را به کار بگیرید تاکتیک های نوشتن و نوشتن را درگیر و قانع کننده کنید. اما می توانید با هم تجربه خوبی داشته باشید.
ما می توانیم یک یادداشت برای افزایش قیمت خرید Google AdWords در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از آن پشتیبانی کنید. اگر می توانید یک کمپین Google AdWords را شروع کنید ، در اینجا 5 تاکتیک قدرتمند وجود دارد که می توانند کار کنند.
1. کلید واژه های منفی
کلمات کلیدی منفی در مجتمعهای مختلف شرکتهای مدیریت تبلیغات Google AdWords یافت می شوند. همانطور که از نام پیداست. این کلمات کلیدی را می توان با مراجعه به کتابخانه معمولی کلمات کلیدی به این معنی که می توانند شما را دوست داشته باشند ، بازدید کرد. کلمات کلیدی منفی دقیقاً برعکس است. شما می توانید تا آنجا که می توانید دوست داشته باشید.
برای پیوستن به ما همیشه می توانید کلمات کلیدی منفی را وارد کنید. این کارفرما می تواند برای قیمت بالاتر کلیک کند. این کلمات کلیدی دارای سه نوع ویژگی هستند: قطعی ، بیان و مجاز. اضافه کردن این کلمات کلیدی منفی ممکن است باعث شود یکی از این کلمات کلیدی ظاهر شود.
اگر با این تاکتیک می توانید موارد بیشتری را ببینید ، می توانید قیمت خود را ببینید. تبلیغات در گوگل تاپ سئو می توانید کلمات کلیدی قطعی معمول خود را به عبارات منفی اضافه کرده و به کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنید. این کارفرما ممکن است با فیلتر محدودیت و کلمات کلیدی مرتبط ، فرم شما را به قیف محدود کند.
CTR کلمات کلیدی شما بیش از سایر کلمات کلیدی است. با اضافه کردن این کلمات کلیدی ، می توانید منفی را به یک عبارت محدود کنید و به آن اجازه دهید یک Google سازمانی را برای کلمات کلیدی بی ربط نشان دهد.
2. مطابق با موقعیت جغرافیایی
با استفاده از وضعیت معتبر دنیا جستجو کنید. به این فکر کنید که دو نفر در اهواز و اردبیل که در فصل سرما پیچیده شده اند. این کاربر را می بینید؟ شما به موقع نوع مبارزات انتخاباتی مناسب را دارید و می توانید آن را انجام دهید. اردبیل از سردردهای خیلی سخت لباس اردبیل را پیدا خواهید کرد. با توجه به جغرافیا ، رژیم تغییر کرده است و به شما امکان می دهد اگر اکنون هستید ، قیمت خود را بالا ببرید.
Google همچنین ابزاری به نام ValueTrack دارد که برای نظارت بر این پارامترهای جغرافیایی استفاده می شود. این پارامترها می توانند در بازارهای موتور جستجو پیش بروند تا بتوانند از جغرافیایی و دستگاه مورد استفاده خود استفاده کنند. دیدن تبلیغات در گوگل تاپ سئو 
برای شروع با دو موضوع کاربر محور: مکان فیزیکی و ذخیره سازی
موقعیت مکانی فیزیکی شما می توانید کاربران کاربر را پیدا کنید و می توانید موقعیت مکانی خود را مشاهده کنید تا بتوانید به عنوان مدیر جغرافیایی به آنها اجازه دهید. شما می توانید از طریق فروشگاه های پوشاک آنلاین اردبیل شخصی را از اهواز به اردبیل سفر کرده و دوست داشته باشید. پارامتر مکان فیزیکی اجازه می دهد تا به اهواز و پارامتر مکان یابی اردبیل مراجعه کنید.
این اجازه می دهد تا آن را کنترل کنید. این به شما امکان می دهد تا داده ها و تحلیل های جغرافیایی خود را مشاهده کرده و روی پارامتر سرمایه گذاری کنید.
3. کلمات کلیدی کپی را حذف کنید.
شما آن را با استفاده از PPC اداره می کنید. با نشان دادن موقعیت این clavicle می توانید جریمه شوید و بعد از مدت محدود می توانید کلمه کلیدی را تکرار کنید.
Google شما را محدود نمی کند یا به شما کلمات کلیدی کپی نمی دهد. به شما امکان می دهد عملکرد واضح داشته باشید تا بتواند نتایج جستجو را بر اساس کلمات کلیدی تکراری نشان دهد. تجزیه و تحلیل این امر به راحتی آسان است. در بخش کلمه کلیدی با دکمه جستجو در قسمت بالا ، می توانید صفحه اصلی را انتخاب کرده و این صفحه را برای شما تعریف کنید تا بتوانید در مورد آن صحبت کنید. اگر در این تحلیل کلمات کلیدی تکراری دارید. این اجازه می دهد تا آن را تحویل دهید.
4. شبکه موتور جستجوی Google
تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با مراجعه به سایت شخصی خود به www.google.com بروید و می توانید با مراجعه به سایت google سایت خود را خریداری کنید. شبکه جستجو می تواند گاهی اوقات با مراجعه به سایت ما و همچنین با مراجعه به سایت ما ، کیفیت و قیمت بالایی را برای شما رقم بزند. تأیید این دامنه ها دارای حق قانونی است و همچنین به ما اجازه می دهد که اسپانیایی داشته باشیم. Google Analytics اجازه نمی دهد تا بازاریابان بتوانند این دامنه ها را مشاهده کنند و شروع به اخاذی کنند و تعداد بیشتری از کاربران خود را ببینند و به آنها اجازه می دهد در این آمار شرکت کنند.

برای این شبکه ، یاب پارامتر شبکه تعریف شده است. بازارهایی در دسترس است که از طریق آنها می توانید برای تغییر قیمت و تغییر قیمت از هر یک از این شبکه ها استفاده کنید. می توانید KPI های مهم خود را در این پارامتر شبکه تغییر دهید و ببینید آیا می توانید ROI مفید را در این دامنه ها بدست آورید. اگر متوجه شدید که این برای هر یک از این دامنه ها بد نیست ، ممکن است به شما امکان دهد درخواست دهید.
5- درج کلمات کلیدی پویا
با کمک CTR ، زمان و بهینه سازی CTR و ظرفیت خود را فعال می کنیم. کلمات کلیدی پویا را در ارائه دهنده تبلیغات وارد کنید

 

منبع : www.topseo724.com

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی