سئولند

آیا تا به حال این احساس را داشته اید که به معنای واقعی کلمه توسط یک محصول مورد تعقیب قرار گرفته اید؟ به یک بنر توجه کنید ، روی برگه محصول کلیک کنید تا جزئیات را ببینید ، صفحه را ببندید و وارد فیس بوک یا وب سایت دیگری شوید و ... جادویی: او دوباره ظاهر می شود و به نظر می رسد "من را بخر ، مرا بخر ، مرا بخر!"

نه ، گوگل در حال جاسوسی از شما (یا حتی فیسبوک) نیست ، این فقط ریمارکتینگ است.

حال به این فکر کنید که آیا این نوع تبلیغات فروشگاه اینترنتی شما بوده است یا خیر. این به شما امکان می دهد تا کاربر مورد علاقه خود را از دست ندهید و از او پیروی نکنید تا اینکه در نهایت انجام شود - در نهایت - تبدیل شما برای مدت طولانی اشتیاق دارد!

اما بیایید به ترتیب: در اینجا نحوه کار آن وجود دارد و چگونه می توانید از بازاریابی برای تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید!

ریمارکتینگ، همچنین با عنوان ریتارگتینگ شناخته می شود ، نوعی تبلیغات کلیکی گوگل است که به محصول شما اجازه می دهد تا برای کاربرانی که قبلاً از یک برگه تفصیلی بازدید کرده ، قابل مشاهده نباشد.

در این موارد ، محصول شما مانند زندگی کردن و تصمیم گیری برای دنبال کردن کاربر "بدشانس" است ، تا تبدیل نهایی.

 

ریمارکتینگ در تبلیغات گوگل چگونه کار می کند؟

در ابتدا کاربر در یک صفحه وب خاص ، به عنوان مثال در یک برگه محصول ، فرود می آید.
به محض ورود به صفحه ، گویا کد شناسایی در پشت او گیر افتاده است ، که در تمام مراحل وی در وب به دنبال او خواهد بود: در واقع آنچه کاربر بارگیری می کند کد جاوا اسکریپت است ، همچنین به آن "پیکسل" گفته می شود. . هنگامی که کاربر در سایت شما قرار می گیرد ، کد به نوبه خود کوکی تولید می کند که قابلیت ردیابی کاربر را دارد.
این کوکی به این سرویس اجازه می دهد تا تبلیغ شما را در صفحات خارج از سایت شما توسط کاربر مشاهده کند و به این ترتیب اجازه می دهد تا محصول شما در نقاط مختلف شبکه قابل مشاهده باشد.

ریمارکتینگ برای ترغیب کاربر برای خرید نعمت بسیار مفید است ، بنابراین در شرایطی که بازدید از سایت شما منجر به تبدیل فوری نشود ، استفاده می شود.

حکم دادگاه گاهی ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد ، در موارد دیگر فقط برای دومین بار برای تصمیم گیری به محصول نگاه کنید. خلاصه اینکه فرسودگی طول می کشد!

ریمارکتینگ در تبلیغات گوگل و فیس بوک. تفاوت ها چیست؟

گوگل و فیس بوک دو سیستم عامل اصلی ارائه این امکان هستند.

Google به شما امکان می دهد با استفاده از AdWords یا Analytics ، تبلیغات بازاریابی ایجاد کنید و آنها را به کاربرانی که به سایتهای متعلق به شبکه نمایش آن وارد می شوند (بیش از 1 میلیون) نشان دهد.

شما همچنین می توانید تبلیغات خود را در فیس بوک نشان دهید: در این حالت ، صفحات وب که کاربر شما می بیند ، در شبکه های اجتماعی به شکل بنرهای ناز نمایش داده می شوند. حتی فیس بوک راهنمای خود را ایجاد کرده است که به کاربران امکان می دهد کمپین Remarketing را از طریق تبلیغات فیس بوک انجام دهند.

تبلیغات در گوگل تاپ سئو

برای انجام ریمارکتینگ با تبلیغات کلیکی گوگل می توانید همین حالا از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی