سئولند

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند؟

در عصر وب 3.0 ، شرکت ها می توانند تمام ابزارهای لازم برای رقابت در وب مانند تبلیغات در گوگل را در اختیار داشته باشند. ابزارهای موقعیت یابی (SEO) ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ، کلمات کلیدی ، SERP: اینها کلیه مفاهیم و عناصری هستند که باید در اسرع وقت جذب شوند تا از یک بازار بسیار رقابتی جدا نشوند. زیرا امروزه بازاریابی در اینترنت صورت می گیرد و نیاز به استفاده از تکنیک ها و سیستم عامل هایی دارد که توسط موتور جستجوی گوگل قبل از سایرین پیدا شده است.

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات کلیکی گوگل بستر تبلیغاتی متعلق به Google است. این ابزاری است که به ارتقاء وب سایت شما از طریق موقعیت یابی غیر ارگانیک ، یعنی در فضاهای بریده شده توسط گوگل در صفحه ، نتایج جستجو (SERP) اجازه می دهد تا کاربران پس از جستجوی موتور جستجو برای یک مدت استفاده کنند. خاص. به عبارت دیگر ، وب سایتی که از ادوردز گوگل استفاده می کند ، در قسمت بالای نتایج ارگانیک یا در ستون سمت راست قرار خواهد گرفت: برای مثال ، جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مانند "موقعیت یابی SEO" برای تحقق این امر کافی است. تبلیغات در گوگل ابزاری نیست که از یک ایده بخصوص مبتکرانه بدست آید: در واقع یک سکوی ساده است که تبلیغات را تولید می کند و آنها را در فضاهایی که بطور خاص توسط Google طراحی شده اند قرار می دهد. برای ایجاد ایده ، موتورهای جستجوگر دیگری مانند Yahoo! و بینگ دارای سیستم عامل های یکسانی هستند: چیزی که باعث ایجاد تفاوت در جهان می شود ، این واقعیت است که گوگل بر بخش ابزارهای جستجو مسلط است ، بنابراین بیشتر کاربران از موتور جستجوی گوگل تغییر می کنند و نتایج آن پایه و اساس است. اقدامات و مهمتر از همه خریدها به همین دلیل ، داشتن وب سایتی که از گوگل ادز به اندازه کافی بهره برداری می کند ، ضروری است برای رقابت در یک بازار بسیار شلوغ است. مخصوصاً برای فعالیتهای خدماتی و تجارت الکترونیکی.

نحوه عملکرد Google AdWords: کلمات کلیدی

تبلیغات در گوگل با منطق کلمات کلیدی کار می کند: سیستمی که در حقیقت توسط موتور جستجوی Yahoo! اختراع شده است. این بدان معناست که هر مشتری AdWords امکان ایجاد تبلیغات تبلیغاتی خود را دارد ، آن را به سمت هدفی بسیار دقیق (بر اساس پارامترهایی مانند منشأ جغرافیایی ، سن ، جنس) هدایت می کند و به معنای واقعی کلمه برای فتح موقعیت های اول در فضاهای تبلیغاتی می جنگد. از Google چگونه؟ با مشخص کردن گروهی از کلمات کلیدی که فعالیت آن را مشخص می کنند (به عنوان مثال: "موقعیت یابی SEO torino") و ارائه مبلغ مشخصی برای آنها: این به صورت بالانس یک حراج واقعی است. به همین دلیل ، برای اطمینان از این که کاربران تبلیغات خود را مشاهده می کنند ، مبلغ مشخصی را پرداخت نمی کنید ، بلکه باید مهارت و شعور داشته باشید تا روی کلمات کلیدی موثر اما نه چندان متعارف متمرکز شوید: شرط بندی بر روی کلمات کلیدی مانند "موقعیت یابی SEO torino" "در واقع ، این انتخاب مناسبی نخواهد بود. یک کلمه کلیدی مانند این بسیار مورد بحث است ، بنابراین پیشنهاد باید آنقدر زیاد باشد که بر فعالیتهای بزرگی که برای همان کلمه کلیدی پرداخت کرده اند غلبه کند. یک کمپین ادوردز موثر بر کلمات کلیدی خاصی تمرکز دارد که نتیجه مطالعات مهم بازار و آزمایش های میدانی مختلف است: و به همین دلیل است که شما همیشه باید به جای مراجعه به DIY به یک حرفه ای متوسل شوید.

نحوه عملکرد گوگل ادوردز: به هر کلیک پرداخت کنید

پس از برقراری کمپین و کلمات کلیدی ، لازم است در مورد هر کلیک و بودجه روزانه ، قیمتی را که مایل به پرداخت آن هستید پرداخت کنید. دلیل این امر به این دلیل است که گوگل ادز با سیستمی به نام پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کار می کند: هر بار که کاربر Google روی این تبلیغ کلیک کند ، Google از پیش تعیین شده از بودجه روزانه ، تا زمان خستگی بودجه ، استفاده می کند. دقیقاً به همین دلیل ایجاد کمپین هایی که حداکثر نسبت هزینه / کلیک را داشته باشند ، ضروری است تا مجبور نشویم مبلغ نجومی را صرف کلمات کلیدی بسیار به دنبال و در نتیجه بسیار رقابتی کنید.

استراتژی های یک کمپین بهینه تبلیغات کلیکی گوگل

با توجه به اینکه فقط حرفه ای ها می توانند کمپین هایی با موفقیت تضمین شده را تضمین کنند ، به دلیل آموزش و مطالعات خاص در این زمینه ، باید تأکید کرد که برخی از راهکارهای شروع برای به دست آوردن کمپین های کاربردی ادوردز وجود دارد. همه چیز حول 3 عنصر می چرخد: کلمات کلیدی ، PPC و قوام. یک کمپین که کار می کند ، کمپینی است که کلمات کلیدی مؤثر ، غیرقابل رقابت و مهمتر از همه کلمات کلیدی با خدمتی که شرکت تبلیغ می کند را ایجاد می کند. از آنجا که پول برای هر کلیک هزینه می شود ، کاملاً ضروری است که کلیک های انجام شده توسط اقدامات خاص کاربر که روی تبلیغ کلیک کرده است ، مانند خرید یک محصول ، خدمات یا حتی رزرو آن ، دنبال شود. یک اتاق هتل اگر این اتفاق نیفتد ، کلیک به خودی خود پایان می یابد و هزینه های غیر ضروری صرف می شود. علاوه بر این ، گوگل علاقه دارد تا شرکتهایی را ارائه دهد که خدماتی مطابق با تبلیغ خود ارائه دهند ، زیرا شهرت آن در معرض خطر است: به همین دلیل ، موتور جستجو ثبات تبلیغات را با ارزیابی (حداکثر کیفیت TOP) پاداش می دهد. که به شما امکان می دهد از تبلیغات کمتری استفاده کنید ، حتی اگر هزینه بیشتری برای همان کلمات کلیدی پرداخت کنند. به همین دلیل ، طراحی یک کمپین تبلیغات در گوگل کارآمد یک حرفه واقعی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی