سئولند

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ب.ظ

تفاوت بین تبلیغات گوگل و سئو

در یک نقطه مشخص ، هر صاحب سایت یک سؤال دارد: سئو سایت بهتر است یا تبلیغات گوگل؟

کدام گزینه تبلیغ وب سایت منطقی ترین استفاده در وضعیت من است؟

شاید بهترین گزینه ترکیبی از دو روش باشد؟

قبل از اینکه این سؤال را برای خودتان تصمیم بگیرید - بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات متنی ، باید درک کنید که چگونه تبلیغات متنی با تبلیغات جستجو متفاوت است.

تبلیغات کلیکی (PPC) تبلیغات کسب و کار شما در موتورهای جستجو ، در سایت های شریک است. به عنوان یک قاعده ، چنین تبلیغاتی در بالا و پایین نتایج جستجو در بدنه صفحه سایت شریک نمایش داده می شود. نمایش تبلیغات به درخواست ها و علایق کاربر بستگی دارد.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک پیشرفت تدریجی در ساختار و "کامل بودن" محتوای سایت است. سازگاری سایت با توجه به الزامات (الزامات Google برای وب مسترها ، الزامات Yandex) ، به همین دلیل الگوریتم های موتور جستجو سایت را برای درخواست های کاربر مرتبط تر تعیین می کنند.

مقایسه SEO یا تبلیغات گوگل ادوردز بهتر برای تجارت شما چیست؟

تبلیغات در گوگل (ادوردز گوگل) چیست؟

تبلیغات متنی اغلب در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که رسیدن به نتیجه سریع در جذب مشتری ضروری است.


هدف اصلی کسب سریع فروش یا آزمایش فرضیه تجارت است.

تعداد آگهی های پرداخت شده در موتورهای جستجو دائما در حال افزایش است ، که نشان دهنده محبوبیت و اثربخشی این روش تبلیغی است.

 

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل


به سرعت شروع می شود و به سرعت نتیجه می دهد (24 ساعت)؛
خوب برای شروع کار تبلیغی؛
خوب برای پروژه های فصلی؛
بسیاری از قالب های مختلف تبلیغاتی (بازاریابی مجدد ، خرید Google ، شبکه نمایش و غیره)؛
شما می توانید به سرعت یک محصول یا طاقچه جدید را آزمایش کنید.
به شما کمک می کند تا به سرعت اثر بخشی از طراحی جدید و تغییرات در سایت را بررسی کنید.
به شما امکان می دهد مخاطب مورد نظر را در همه دستگاه ها بدست آورید.
امروزه این شیوه برای جذب کاربران به طور فزاینده ای رواج یافته و دلیل اصلی این امر دستیابی سریع به نتایج مطلوب است. اگر همه چیز به درستی پیکربندی شده است ، می توانید نتیجه راه اندازی تبلیغات متنی را در روز اول احساس کنید ، که بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان را مجذوب خود می کند.

نکته اصلی اینجاست که تنظیمات درست این کمپین را تنظیم کرده و از سؤالات کلیدی مربوطه استفاده کنید که باعث می شود کاربرانی که قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند ، باشند. برای کسانی که تجربه تبلیغ کافی ندارند و تصمیم گرفتند که به تنهایی اقدام به راه اندازی یک کمپین کنند ، این می تواند بسیار گرانتر باشد.
اگر هنوز هم می خواهید نحوه تنظیم تبلیغات متنی را خودتان یاد بگیرید ، ما دوره ویدیوی رایگان ما را برای یادگیری ادوردز گوگل توصیه می کنیم.

تبلیغات گوگل ادز برای پروژه های فصلی ایده آل است ، یا هنگامی که باید به سرعت نام تجاری خود را تبلیغ کنید. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات متنی می توانند 80٪ آگاهی از برند را افزایش دهند ، بنابراین حتی غول هایی مانند فیس بوک و آمازون همچنان از آن استفاده می کنند.

فراموش نکنید که تبلیغات متنی نه تنها در موتورهای جستجو یافت می شود. بزرگترین شبکه ها و پورتال های اجتماعی به طور پیوسته مجموعه ابزارهای بازاریابی را گسترش می دهند و به وضوح ارزش این فرصت را نادیده نمی گیرد.

برای بهترین نتیجه ، تنظیم تبلیغات در گوگل باید به متخصصان سپرده شود - بله ، شما باید هزینه آن را بپردازید ، اما چندین برابر کمتر از این است که اگر تصمیم دارید به طور کامل از روش آزمایش و خطا استفاده کنید و خود را بین سئو و تبلیغات کلیکی گوگل انتخاب کنید.

تبلیغات ادوردز گوگل ابزاری ایده آل برای آزمایش تقاضای محصول شما در سوله های جدید است و در اینجا مزیت آن نسبت به سئو غیرقابل انکار است. لازم نیست ماه ها منتظر نتیجه باشید ، اما نتایج کاملاً قابل مشاهده طی یک هفته ظاهر می شوند.

بهترین تصویر از اثربخشی گوگل ادوردز شرایطی است که در آن شما باید به سرعت تأثیر یک تغییر طراحی یا سایر تغییرات در مقیاس بزرگ را تعیین کنید. در شرایطی که ترافیک ارگانیکی کمی دارید ، خطر می کنید چند ماه برای آن هزینه کنید. و تبلیغات متنی به شما امکان می دهد که فقط طی چند روز متوجه شوید کدام یک از گزینه ها تبدیل را بهبود می بخشد.

سرانجام ، تبلیغات متنی به شما کمک می کند فارغ از این که از چه وسیله ای استفاده کند ، به مخاطب هدف خود برسید. این امر به ویژه در شرایطی که هر ساله تعداد کاربران دستگاه های تلفن همراه رو به افزایش است ، اهمیت دارد و در برخی مناطق یک تلفن هوشمند تنها راه دسترسی به شبکه است.

به طور کلی ، اگر شما ترافیک تلفن همراه را هدف قرار می دهید ، بدون تبلیغات متنی به سادگی نمی توانید انجام دهید. در مرحله اول ، هنگامی که نتایج جستجو نمایش داده می شود ، کاربر ابتدا پست های تبلیغاتی را مشاهده می کند. دوم اینکه ، اگر کاربران رایانه شخصی در 3 مورد از 4 مورد به صفحه دوم گوگل نرسند ، پس از آن طرفداران تلفن هوشمند ، به طور معمول ، بندرت در جایگاه سوم صفحه اول قرار می گیرند. این منطقه ای است که در آن تفاوت بین SEO و ادز گوگل به شدت احساس می شود.

معایب ادوردز گوگل

این کار می کند در حالی که پول در حساب وجود دارد. بدون پول - بدون تبلیغات؛
کیفیت تا حد زیادی به تجربه یک متخصص و تحلیلی بستگی دارد. فقط می توانید بودجه را تخلیه کنید و سود کسب نکنید.
مثال

هزینه تبلیغات گوگل

بیش از 5000 UAH ، آن را صرف درخواست محصولات و خدمات کرده است که تبلیغ کننده ای که تبلیغات را در اختیار شما قرار نمی دهد. این اتفاق به دلیل ناآگاهی از تفاوت های ظریف در سیستم تبلیغاتی رخ داده است.

بیایید با مؤلفه مالی شروع کنیم. تا زمانی که در حساب ادوردز گوگل پولی وجود داشته باشد ، ترافیک دریافت می کنید ، اما به محض پایان یافتن ، ناپدید می شوند. تبلیغات محتوا بعید است که به پروژه هایی با بودجه های بسیار محدود کمک کند. بعلاوه بسته به برنامه ممکن است قیمت هر کلیک متفاوت باشد.

اگر در بخش روسی زبان اینترنت (همچنین Yandex Direct) قیمت هر کلیک هنوز هم می تواند مقرون به صرفه باشد ، در خارج از کشور به ویژه در سوله های بسیار رقابتی بالاست. طبق آمار ، هزینه هر کلیک در درخواستهای مربوط به بیمه در ایالات متحده می تواند به بیش از 50 دلار برسد. بنابراین ، اگر بودجه شما اندک است و افزایش آن در آینده نزدیک پیش بینی نمی شود ، پس از مقایسه "SEO" در مقابل تبلیغات متناظر "، این امر منطقی خواهد بود که به گزینه اول ترجیح دهید.

میزان تبدیل به میزان مستقیم به سطح رقابت و کیفیت محصول یا خدمات شما و همچنین حرفه ای بودن یک متخصص تبلیغات متنی بستگی دارد. مواردی وجود دارد که کاربران بی تجربه با اعتقاد به اینکه می توانند به تنهایی با تبلیغات متنی مقابله کنند ، صدها دلار را از دست داده اند و هیچگاه سطح تبدیل مطلوب را ندارند.

بنابراین ، اگر محصول خود را دارید که مایلید آن را در شبکه تبلیغ کنید ، اما تجربه‌ای از خود تبلیغ وجود ندارد ، ارزش آن را دارد که یک متخصص تبلیغات در گوگل استخدام کنید. لازم به ذکر است که هرچه سطح مهارت این متخصص بیشتر باشد ، هزینه کار خود را نیز ارزیابی می کنند ، مهم نیست که آیا این بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات گوگل است.

چه زمانی تبلیغات گوگل از SEO بهتر است؟

  • وقتی به نتایج فوری نیاز دارید.
  • وقتی به میزان فروش پیش بینی شده نیاز دارید.
  • وقتی برای مشخصات بسیار دقیق به مخاطب احتیاج دارید.

کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید ، تنظیمات خود را مرتب کنید ، روی دکمه "انتشار" کلیک کنید و سایت شما به طرز جادویی در بالای نتایج جستجو قرار خواهد گرفت. در عین حال ، می توانید یک پیکربندی فوق العاده انعطاف پذیر را انتخاب کنید - حتی تعداد خانه ای را نشان دهید که مستاجران مشتری بالقوه شما هستند. اگر به هدف مشابهی برای هدف گذاری نیاز دارید ، تبلیغات کلیکی گوگل مساوی نیست.

چگونه تبلیغات در گوگل به SEO کمک می کند؟

اولین چیزی که باید در این زمینه به خاطر بسپاریم ، محافظت از برند است. همانطور که اشاره کردیم ، پیشرفت موتورهای جستجو و تبلیغات متنی به طور هم زمان حتی توسط غول های صنعت مورد استفاده قرار می گیرند ، اما آنها نه به شانس نابینا بلکه به داده های حاصل از مطالعات در ایالات متحده متکی هستند ، که مطابق آن 89٪ از ترافیک تجاری با تحویل ارگانیک حاصل نمی شود.

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، مردم بیشتر از صدور منظم به تبلیغات توجه می کنند و اگر به یک زمینه برند اختصاص داده شده اند ، به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل می شوند.

ثانیا ، اگر از کلمات کلیدی یکسان برای ارتقاء SEO و ادز گوگل استفاده می شود ، بسیار محتمل است که سایت شما دو بار در نتایج جستجو ارائه شود: یک بار به عنوان یک تبلیغ ، و یک بار به صورت ارگانیک. چرا این مورد نیاز است؟ کاربرانی هستند که از کلیک کردن روی تبلیغات دریغ نمی کنند ، اما هستند کسانی که به او اعتماد ندارند و نتایج ارگانیک را ترجیح می دهند. اما وقتی در هر دو زمینه پیوند وجود دارد ، شما دسترسی مخاطبان هدف را افزایش می دهید و این امکان را برای برقراری ارتباط با خریدار بالقوه فراهم می کنید.

چه زمانی سئو از تبلیغات گوگل بهتر است؟

  • هنگامی که هدف شما کاهش چشمگیر هزینه های جذب مشتری جدید در طولانی مدت است.
  • وقتی بودجه شما محدود است و نیازی به دستیابی به نتایج فوری نیست.
  • وقتی اولویت شما جذب درازمدت کاربران است.
  • هنگامی که به رشد ROI علاقه دارید ، حتی پس از اتمام فوری کمپین تبلیغاتی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی