سئولند

غول موتور جستجوگر "گوگل" در عین حال تقریباً همه را می شناسد. حدود 1255 میلیون کاربر در هر ماه از موتور جستجوگر در سراسر کشور برای یافتن نتایج مرتبط استفاده می کنند. گوگل رهبر بلامنازع بازار است و همچنین فضای تبلیغاتی کافی را برای یافتن شرکت ها در گوگل فراهم می کند. تبلیغات در گوگل راهی به تبلیغ کنندگان می دهد تا بتوانند تجارت خود را به گوگل نشان دهند.

تبلیغات گوگل ادوردز یک برنامه تبلیغاتی گوگل است. این تبلیغات می تواند کاربران اینترنت را به دو طریق در شبکه ملاقات کند:

  • در شبکه جستجوی Google
  • در شبکه نمایش Google

در بسیاری از موارد ، اصطلاح "AdWords" اساساً به تبلیغات در جستجوی گوگل اشاره دارد. به همین ترتیب نیز در اینجا اصول اولیه در شبکه جستجو شروع می شود.

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

تبلیغات ادوردز با پرداخت هزینه می توانید در صفحه نتایج Google در بالای لیست ارگانیک مشاهده کنید. در آنجا می توانید تا چهار تبلیغ پیدا کنید. ضمنا ، اینها نیز در زیر بازدیدهای ارگانیک پخش می شوند. این موارد همیشه با "توجه" زرد مشخص شده اند. در jargon این بازدیدهای پرداخت شده به درستی SEA (تبلیغات موتور جستجو) خوانده می شوند. غالباً اینها با عنوان SEM (بازاریابی موتور جستجو) نیز خوانده می شوند. این کاملاً صحیح نیست ، زیرا SEM نه تنها تبلیغات موتور جستجو را شامل می شود بلکه حوزه SEO (بهینه سازی موتور جستجو = بهینه سازی موتور جستجو) را نیز شامل می شود. SEO به نتایج جستجوی ارگانیک و پرداخت نشده در جستجوی Google اشاره دارد که از زیر محدوده مسابقات AdWords Top Match شروع می شوند. برای بهبود رتبه وب سایت خود در نتایج ارگانیک ، شما باید وب سایت را به روشی مناسب برای موتور جستجو تهیه کنید (مطالب مرتبط ، پیوندهای داخلی و خارجی ، پیمایش کاربر خوب و غیره). این اقدامات دانش و زمان زیادی را می طلبد ، و اغلب احساس نتایج مثبتی طول می کشد. از طرف دیگر با تبلیغات کلیکی گوگل می توانید با یک اخطار نسبتاً کوتاه ، توانایی پیدا کردن شغل خود را در Google بهبود بخشید.

اما چگونه تبلیغات در گوگل دقیقاً کار می کند؟

کاربران به دلایل مختلفی از جمله محصولات ، خدمات یا سایر اطلاعات در گوگل جستجو می کنند. برای این لازم است یک جستجوی جستجو در گوگل وارد شود (این یک یا چند کلمه است). شما تصمیم می گیرید که کدام یک از پرس و جوهای تبلیغی گوگل ادوردز را در نظر بگیرید. برای این کار لازم است پیش از این عبارات جستجو (به اصطلاح کلمات کلیدی) را در حساب AdWords مشخص کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای موفقیت کمپین تبلیغات در گوگل شما بسیار مهم است. کاربران Google از کدام کلمات کلیدی برای جستجوی سرویس یا محصول شما استفاده می کنند؟ با استفاده از این سؤال باید اصطلاحات جستجو را برای حضور در مخاطب مورد نظر خود انتخاب کنید و از هدر رفتن و در نتیجه کلیکهای نامربوط خودداری کنید. با توابع اضافی ، مانند محدودیت منطقه ای یا روزانه و زمان (برنامه تبلیغات) یا موارد مشابه می تواند مخاطبان هدف را حتی بیشتر از گوگل کند.

پس از تنظیم کلمات کلیدی مرتبط ، Google وقتی کاربر وارد آن کلمات کلیدی شود ، به طور خودکار تبلیغات تبلیغات گوگل را فعال می کند. موقعیت تبلیغ در هر درخواست جستجو به نوعی در حراجی تعریف شده است و بنابراین می تواند متفاوت باشد. براساس بودجه تبلیغات و یک فاکتور کیفیت تعیین شده توسط Google ، رتبه تبلیغات محاسبه می شود. اگر می خواهید درباره Google Score در Google AdWords اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پست های وبلاگ زیر را توصیه می کنیم:

آزمون تبلیغات در گوگل: تأثیر نمره کیفیت بر CPC و CTR
افزایش نمره کیفیت گوگل AdWords: 10 نکته از این زمینه
ما همچنین چند نکته را برای تدوین صحیح آگهی AdWords شما خلاصه کردیم: متون تبلیغاتی موفقیت آمیز برای تبلیغات در گوگل - به این ترتیب شما اقدام می کنید

در حالت ایده آل ، کاربر احساس می کند که با متن تبلیغ شما اینگونه مورد توجه قرار گرفته است که بر روی تبلیغ AdWords کلیک کند و به صفحه فرود (اغلب اوقات وب سایت شرکت ها یا فروشگاه آنلاین) برسد. اینگونه است که شما به سایت خود ترافیک را هدایت می کنید که در بهترین حالت می توانید دقیقاً همان چیزی را که در گوگل جستجو کرده اید ، ارائه دهید. تبلیغات کلیکی گوگل فقط زمانی هزینه می کند که یک کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند ، برای شما هزینه دارد. نمایش خالص آگهی رایگان است. حداکثر هزینه برای هر کلیک (قیمت کلیک) که مایل به پرداخت آن هستید در حساب تبلیغات گوگل ادوردز شما تعیین شده است. این مقدار به هر صورت از Google تجاوز نمی کند. با کمک بودجه روزانه ، می توانید علاوه بر آن بودجه تبلیغات خود را کنترل کنید.

اصولاً اهداف باید از قبل پین شوند. تبلیغات گوگل من چه کاری باید انجام دهد؟ به کدام گروه هدف می خواهم بپردازم؟ و چگونه می توانم از بودجه تبلیغی AdWords خود نهایت استفاده را ببرم؟ فقط در این صورت می توان یک کمپین را تحلیل و بهینه کرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی